Beantwoord

Geen zenders op digitenne

  • 17 March 2019
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Wij hebben een nieuwe ontvanger. Ontvangen alleen 1.2.3. Mij basisabonnement staat op Nee. Terwijl we wel een abonnee zijn. Mijn cas nr is. xxxxxxxxxxxx . Hoe kan dit aangepast worden ik betaal ervoor dus wil ook graag kijken. . Staat op naam van A Altena.
Ik hoor graag van u.
Mvg. A Altena
icon

Beste antwoord door Desteny 18 March 2019, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Desteny1971,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Het CAS-ID nummer kan je beter niet hierboven openbaar plaatsen.

Wil je daarna een melding doen in dit topic?
@Desteny1971 : kun je gevraagde gegevens in je profiel zetten en mij een seintje geven? Ik kan helaas niet alleen op CAS-id zoeken.
Beste Erwin ik heb zojuist contact gehad met Digitenne en het probleem is als het goed is opgelost.
In ieder geval bedankt voor de reactie
Oh. Goed om te lezen! Mocht er toch nog iets zijn, weet je mij te vinden!