Beantwoord

Geluid komt veel later dan het beeld

  • 27 January 2023
  • 8 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 2

Zeker 1 keer per 3- 4 weken moet ik de digitenne ontvanger resetten omdat als ik naar een andere zender ga meteen beeld heb maar +/- 20 seconden moet wachten voordat het geluid er is. Na het resetten loopt alles weer synchroon. Wij hebben 2 ontvangers en hebben maar met 1 ontvanger een "’probleem'’.

Kan natuurlijk proberen om de ontvanger om te ruilen maar gezien de ervaring die ik daar mee heb (3 weken zonder) durf ik dat niet aan. Is er misschien een ander methode om definitief van dit probleem af te komen?  

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 January 2023, 11:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Regelink, welkom op ons forum!
Het klinkt alsof het bereik wel eens beter geweest is. Behalve het resetten wil het dan ook wel helpen de antenne eens te verplaatsen en opnieuw uit te richten.

@Noordzee is dit iets wat jou bekend voorkomt?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Regelink en @Thomas ,

Nee, het lijkt mij een probleem aan de ontvanger. Want de andere ontvanger werkt wel gewoon. Mijn advies is om de defecte ontvanger om te wisselen. 

@Regelink

Zorg je ervoor dat het Cas_ID-nummer van de defecte ontvanger in jouw profiel staat? 

 

Reputatie 7
Badge +20

Thanks!
Dan gaan we die omruilen, @Regelink, als het goed is heb je hier een bevestiging van gehad met daarin het track en trace nummer en het adres van het servicepunt. Houdt er rekening mee dat je de afstandsbediening NIET mee terug stuurt.

Reputatie 2

Oke Dank voor het mee denken. Hopelijk gaat het omruilen deze keer goed zonder problemen. Groet, Teun Regelink.

Reputatie 2

Hoi Thomas, waar ik al bang voor was het gedonder begint weer . Precies 24.00 uur geen beeld meer op de commerciële zenders. Foutcode E016-0 .  Zit ik weer zoals de vorige keer 3 tot 4 weken zonder. Ik heb niet gevraagd om om te ruilen.   ?????????????……. 

Reputatie 7
Badge +20

Hai @Regelink, ah dat is even balen inderdaad! Met het verzenden van de nieuwe vanwege een defect wordt de oude inderdaad weer gedeactiveerd. Als je de nieuwe aansluit vandaag moet ie het weer doen!

Reputatie 2

Ja Thomas klopt de nieuwe doet het. Volgens jouw schrijven moet de afstandsbediening niet mee teruggestuurd worden dus ook niet gedaan.  (Was al afgegeven voor dat de nieuwe geopend werd) Bij de nieuwe ontvanger zat een volledig aansluit pakket kabels verloopstekker en een afstandsbediening met batterijen. Groet Teun  ps dank voor het bemiddelen.🤠

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Nou, dan heb je een reserve afstandsbediening! Bedankt voor je terugkoppeling!