Beantwoord

Graag Digitenne weer activeren

• 28 July 2023
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn digitenne kastje heeft een activatiecode nodig zodat deze mijn abonnement met zenders weer kan geven. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 July 2023, 08:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Welkom terug @Geitje72 ,

Zet je ontvanger blijvend aan op NPO1. De TV kan eventueel uitblijven. 

Ik plaats even het volledige verhaal, want vorige keer stond er een verkeerd CAS-ID-nummer in jouw profiel. Check dat dus goed. 

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en je huidige CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 1

Ik heb het juiste cas nummer in mijn profiel staan. En de digitenne staat aan op NPO1.

Ontvanger langer dan 5 weken niet aan gehad?

Tip. Neem na het camping seizoen de ontvanger mee naar huis. En gebruik 'm daar op een extra tv'tje.

Reputatie 1

Ik heb ‘m thuis nog aangehad maar dat is wel meer dan 5 weken geleden. Vergeet het steeds om hem regelmatig aan te sluiten. Thuis heb ik de digitenne niet nodig want daar heb ik digitale ontvangers.

Reputatie 7
Badge +23

Hi @Geitje72, ik help graag. 

Ik zie echter dat er 2 ontvanger aangesloten zijn op jouw adres maar niet met de CAS-ID die jij hebt ingevuld. Eindigend op 6192 en 7200. Ik vermoed dat je 1 van deze 2 niet meer hebt? Welke van deze 2 mag verwijderd worden en vervangen door de CAS-ID die je hebt ingevuld? 

Reputatie 1

Ik heb nog maar 1 ontvanger met het cas nummer eindigt op 522-0 

Reputatie 7
Badge +23

Duidelijk, ik heb het bij deze geactiveerd. Het kan tot 30 minuten duren, zou je dit daarna willen proberen? 

Reageer