Beantwoord

hapend beeld digitenne

  • 6 September 2019
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Ruim een maand heb ik digitenne in een stacaravan te Nunspeet. De eerste weken prima beeld en 100% beeldkwaliteit.
Sind een week of 2 een haperend en stilstaand beeld inclusief het geluid. Bijna in iedere minuut 1 of 2 seconden stilstaand beeld en geluid.
ik heb een nieuwe buitenantenne.
Alles gedaan, los van het stopcontact, terug naar fabrieksinstellingen en uitgebreid zenders zoeken zonder enig resultaat.
Ik was zo tevreden, maar nu niet meer. Wie weet de oplossing?
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 September 2019, 19:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@BRUIT

Vervelend !, zo te lezen heb je al van alles geprobeerd.

Mogelijk heb je last van een externe storingsbron. Heb je al geprobeerd om de ontvanger een stukje te verplaatsen? Niet te dicht bij b.v. een modem of een LED-lamp.

Als dat ook niet werkt kun je nog proberen om jouw ontvanger om te wisselen voor een nieuwe.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Gegevens zijn ingevuld.
Het is opgelost. Jullie schreven een externe storingsbron.
Er was niets gevonden of aangebracht. Vandaag weer rondgelopen en toen zag ik mijn buiten thermometer.
ik had er een hangen en die is een paar weken iets verhangen ( 15 cm en nu achter een regenpijp) en het beeld is weer goed.
Reputatie 7
Badge +28
Kijk, dat is mooi.

Graag gedaan en veel plezier met het nieuwe Digitenne.

Reageer