Beantwoord

Haperend en stilstaand beeld

  • 24 January 2021
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Sinds een week of 3 regelmatig last van haperend of stilstaand beeld. Alles al een aantal x gereset en afgelopen maandag contact gehad met kpn. Volgens hen was de laatste update niet goed verlopen..vanaf 21 januari zou alles goed moeten zijn. Maar helaas nog steeds een haperend beeld, en het zoveelste contact met kpn verder. Nu was hun antwoord dat het binnenkort verholpen word, maar wanneer wist meneer niet. Tijd voor een nieuwe provider denk…

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 1 February 2021, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Sinds een week of 3 regelmatig last van haperend of stilstaand beeld. Alles al een aantal x gereset en afgelopen maandag contact gehad met kpn. Volgens hen was de laatste update niet goed verlopen..vanaf 21 januari zou alles goed moeten zijn. Maar helaas nog steeds een haperend beeld, en het zoveelste contact met kpn verder. Nu was hun antwoord dat het binnenkort verholpen word, maar wanneer wist meneer niet. Tijd voor een nieuwe provider denk...

@Koeky Heb je het nu over Digitenne of iTV? Ik vermoed het laatste.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Koeky, niet fijn dat je al een paar weken last hebt van stilstaand of haperend beeld. Zo hoort het niet te zijn natuurlijk.

Net als Walter ben ik wel benieuwd of het om Digitenne of Interactieve TV gaat? Hoe staat het er in de tussentijd voor? Ik hoor het graag als ik je hiermee kan helpen. Vul dan ook meteen je gegevens in je forumprofiel in, dan kan ik ze erbij pakken.