Beantwoord

Hdmi kabel

  • 19 December 2019
  • 11 reacties
  • 205 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo heb digitenne zvx2700 had geen beeld meer maar wel geluid kpn gebeld en hun voorstel was nieuwe hdmi kabel, heb zelf één gekocht bij de action Phillips 3 euro geschikt voor 4k tv en HDTV het duurt nu even voor er beeld is en nog langer voor het geluid er is en van zender verwisselen is een drama ligt dit aan de kabel?? Het is een 7 /8 jaar oude tv. 

 

 

Groet joop

 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 December 2019, 16:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Nee. Het duurt enkele seconden voordat de zender opkomt.

Na indrukken v.h. cijfer duurt het even. Dan nog 3 seconden een "slow motion” en dan loopt het geluid en beeld. Stopwatch gebruikt. Als je bv. 4 indrukt kun je ca. 7 seconden later kijken. Niet dat je dus een hele uitzending mist ofzo :wink: .

Reputatie 1

Hallo Peter met de oude kabel was dat niet het geval (originele die bij digitenne zat) 

Reputatie 7
Badge +28

Ga anders eens terug naar de fabrieksinstellingen. Daarna opnieuw uitgebreid zenders zoeken.  

Heeft dat geen succes : Dan is het raadzaam dat KPN jou een nieuwe goede HDMI-kabel gaat opsturen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 1

Hallo Noordzee, gegevens ingevuld en de digitenne opnieuw fabrieksinstelling dat wordt hem na de kerst de digitenne staat namelijk in de vakantie woning die zit in de verhuur. Zal ik volgende week doen en vraag ook een nieuwe kabel bij kpn. 

Reputatie 7
Badge +28

Prima Joop8, 

Ik verwacht dat een moderator jou een nieuwe HDMI-kabel gaat opsturen. Daarmee wordt het probleem wel opgelost. 

 

Reputatie 1

Prima Joop8, 

Ik verwacht dat een moderator jou een nieuwe HDMI-kabel gaat opsturen. Daarmee wordt het probleem wel opgelost. 

 

Top en bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joop8, welkom hier. 

Ik ben benieuwd hoe het na de kerst gaat. Zeker hoe dat gaat met de nieuwe HDMI kabel die onderweg is. ;)

Reputatie 7
Badge +28

@Joop8

Heb je de nieuwe kabel al ontvangen? 

Reputatie 1

Vandaag in de vakantiewoning de nieuwe opgestuurde hdmi kabel van kpn geïnstalleerd en probleem verholpen, kpn bedankt voor de top sevice. Groet J. Weijer

Reputatie 1

@Joop8

Heb je de nieuwe kabel al ontvangen? 

Ja kabel gekregen en geplaatst probleem verholpen, top super service. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat wilde ik graag horen. Helemaal top. :)

Mocht er nog weer wat zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.