Hele slechte KPN service | digitenne abonnement!

• 16 september 2013
  • 3 reacties
  • 4318 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hallo,

Ik ben zo slecht behandeld door KPN dat ik hier graag mijn verhaal uitleg.

Door een samenwerking tussen KPN en telfort is mij verteld dat ik als Telfort klant voor maar 4 euro gratis digitenne kon aanvragen. Hier zou ik alleen 4 euro voor de huur van de tuner betalen en zouden er verder GEEN extra kosten in rekening worden gebracht. Hier heb ik telfort voor gebeld die mij hebben doorverwezen naar KPN. Deze medewerkers hadden nog nooit van de actie gehoord en hadden mij voor ik het wist al in de computer staan voor de volledige prijs. Dit bleek uiteindelijk toch voor de 4 euro per maand te kunnen zoals vermeld. Voor de zekerheid nog gevraagd of er geen andere kosten bij kwamen kijken en dit werd bevestigd. Na een maan krijg ik een KPN factuur thuisgestuurd met 25 euro activatie kosten en 10 euro verzendkosten. Gelijk KPN gebeld voor opheldering want er zouden immers geen extra kosten in rekenen worden gebracht.

Hier kreeg ik een erg onbeschofte medewerker aan de lijn (die gewoon nonchalant zat te eten terwijl we aan de telefoon zaten) die mij voor deze kosten weer naar telfort verwees. Aangezien ik hiervoor al meerdere keren van het kastje naar de muur gestuurd was wilde ik liever mijn digitenne abonnement opzeggen. De medewerker keek in de computer en bevestigde mij dat ik dit zonder extra kosten kon doen. Ik zat nog in de opzegtermijn en hoefde alleen de tuner weer terug te sturen naar KPN. Voor de zekerheid weer gevraagd of er echt geen kosten van mijn rekening geschreven zouden worden en dit werd mij bevestigd. Een paar dagen later krijg ik een KPN factuur van €47,84 voor mijn digitenne abonnement!? Ik bel gelijk maar weer KPN en krijg een medewerker aan de lijn die mij niet kan helpen omdat ze in de computer niet kan zien wanneer ik mijn abonnement heb opgezegd. Ook kan ze me niet doorverwijzen omdat haar computer systeem eruit  ligt. Ik bel gelijk nogmaals en krijg een andere kpn medewerker aan de lijn. Ik krijg te horen dat ik buiten de opzegtermijn zat en daardoor gewoon mijn abonnementskosten moet betalen??? Resultaat: 1 medewerker die mij verteld dat ik gewoon mijn spullen terug kan sturen en binnen het opzegtermijn zit en vervolgend een factuur voor de volle prijs omdat ik "te laat heb opgezegd"

Dit is niet alleen erg slechte miscommunicatie! maar de onbeschoftheid van de kpn medewerkers is echt schrikbarend. KPN ziet mij in ieder geval NOOIT meer terug!

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Giz,

Ik ben het direct met je eens dat deze wijze van communicatie niet bevorderlijk is voor wat je een goede service mag noemen. Ik verbaas me eerlijk gezegd enigszins over deze gang van zaken. Mijn excuses hier allereerst voor.

Ik zie er dan ook graag op toe dat dit fatsoenlijk met je wordt afgehandeld. Ik zou je willen vragen om in een privébericht aan te geven om welke postcode, huisnummer en contractnaam het gaat en om daarbij ook je 06-nummer te vermelden. Ik zorg er dan voor dat dit in goede banen wordt geleid.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Bedankt voor je reactie Jorn!

Ik heb je een prive bericht gestuurd. Hopelijk kan je voor een oplossing zorgen.

Ik zal het resultaat van je support als reactie hier kenbaar maken.

Mgv,

Giz

Reputatie 3
Badge
Hallo Giz,

Ik heb je inmiddels per privébericht op de hoogte gesteld van de actie die hierop ondernomen wordt. Ik ga voorlopig uit van een goede afloop en hoop nadien nog van je te mogen horen.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reageer