Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelheractivatie digitenne na lange inactiviteit
Hi, welkom hier.
Dit kan ik zeker. Ik herken die CAS-ID echter niet. Ik zie onder jouw abonnement 3 andere, eindigend op 878, 439 en 522. Is de ID die jij noemt een vervanging voor 1 van deze 3? En zo ja, welke van de 3 mag weg?
Hi, welkom hier.
Dit kan ik zeker. Ik herken die CAS-ID echter niet. Ik zie onder jouw abonnement 3 andere, eindigend op 878, 439 en 522. Is de ID die jij noemt een vervanging voor 1 van deze 3? En zo ja, welke van de 3 mag weg?
Het betreft een ontvanger van een klant van me hier op de haven, (Colla de winter) Dus niet een van mijn eigen 3 boxen! (Afblijven! lol, het werkt bij mij goed!)
Ik blijf af, haha.
Graag. Heb de postcode en huisnummer nodig van haar. Stuur me een pb’tje, dan pak ik het gelijk op.
Yes. Kleine tegenslag; dit is een zakelijke aansluiting waar ik niets mee kan.
Ik zou in dit geval even bellen, nummer is 0800 0403. Een bericht op het forum van onze zakelijke kant kan en mag ook, hier te vinden.
Sorry dat ik je hierin moet teleurstellen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.