Beantwoord

heractivatie digitenne na lange inactiviteit

  • 16 August 2020
  • 11 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

@Noordzee Kunnen jullie eer reset doen op 4637-769-651-6 ? Setje heeft een paar maanden uit gestaan, 1-2-3 en locale zender rijnmond werken, setje is opnieuw geprogrammeerd, en op alle zenders is wel signaal. Mvgrt Richard, VRM marine 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 August 2020, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Locatie Brielle< ingelogd waalhaven mast.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @VRM marine ,

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. Dd TV kan eventueel uit. 

Reputatie 4
Badge +1

staat al klaar op 1.

 

Reputatie 4
Badge +1

Trouwens een stuk beter signaal hier tegenwoordig! :grin:

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi, welkom hier. 

Dit kan ik zeker. Ik herken die CAS-ID echter niet. Ik zie onder jouw abonnement 3 andere, eindigend op 878, 439 en 522. Is de ID die jij noemt een vervanging voor 1 van deze 3? En zo ja, welke van de 3 mag weg? 

Reputatie 4
Badge +1

Hi, welkom hier. 

Dit kan ik zeker. Ik herken die CAS-ID echter niet. Ik zie onder jouw abonnement 3 andere, eindigend op 878, 439 en 522. Is de ID die jij noemt een vervanging voor 1 van deze 3? En zo ja, welke van de 3 mag weg? 

Het betreft een ontvanger van een klant van me hier op de haven, (Colla de winter) Dus niet een van mijn eigen 3 boxen! (Afblijven! lol, het werkt bij mij goed!)

 

Reputatie 4
Badge +1

@Alex-P Eventueel heb ik de gegevens van de klant voor je als dat via pb kan. 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik blijf af, haha. 

Graag. Heb de postcode en huisnummer nodig van haar. :relaxed: Stuur me een pb’tje, dan pak ik het gelijk op. 

Reputatie 4
Badge +1

Bericht ontvangen Alex-P ?

 

Reputatie 7
Badge +24

Yes. Kleine tegenslag; dit is een zakelijke aansluiting waar ik niets mee kan. 

Ik zou in dit geval even bellen, nummer is 0800 0403. Een bericht op het forum van onze zakelijke kant kan en mag ook, hier te vinden. 

Sorry dat ik je hierin moet teleurstellen. :disappointed_relieved:

Reputatie 4
Badge +1

Even geprobeerd, dan kom ik uit op mij eigen zakelijke kpn, dat lukt dus niet, Klant (beheerder) zit op dit moment in het buitenland, (China en gaat het zelf even doorgeven. is voor de tv van zijn moeder op de boot, Bedankt voor de moeite, Jammer dat het niet direct zo even kon.