Beantwoord

Hoe duur is digitenne?

  • 31 August 2020
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb al een abonement  bij kpn maar zit nu 1 mnd op een camping, ik zou graag een diggitenne  kastje willen aanschaffen maar moet dan volgens de kpn winkel 18 euro per mnd betalen …

Waarom geen 5 euro per mnd.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Digi Daisy 31 August 2020, 23:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 2
Badge

€5,- euro betaal je alleen als je een Digitenne ontvanger neemt als uitbreiding op je huidige interactieve tv abonnement. Heb je al een interactief tv abonnement, of alleen een internet abonnement? In dat laatste geval betaal je inderdaad meer voor Digitenne

Reputatie 7
Badge +24

Toevoegen in MijnKPN:

 

Goedemorgen dus als ik een tv ontvanger terugstuurt kan ik dan wel een diggikastje huren????

Reputatie 2
Badge

Je kan hoe dan ook een digitenne kastje huren, daar hoef je geen interactieve ontvanger voor terug te sturen.

Het is bij de nieuwere hussel abonnementen heel simpel.

Tv kost €10,- en daar zit 1 ontvanger bij in. Voor iedere tv ontvanger die je daarbovenop huurt, betaal je €5,- extra. Daarbij maakt het niet uit of dat een interactieve of een digitenne ontvanger is.

Volgens de kpn winkel en de klanteservice  aan de foton kan het alleen maar als ik het huur  maar wel voor 18 euro per mnd.

Mn contract  loopt bijna af kijk wel voor iets anders.

Het intreseerd  de kpn toch niet of je weg gaat.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johnnie1961, welkom op het forum!


Als je al een abonnement bij ons hebt met televisie kun je er voor €5 per maand een digitenne ontvanger nemen. Je kunt dit via MijnKPN toevoegen aan je huidige abonnement.
Als je géén abonnement met TV bij ons hebt kost dit €18


Als je wilt kijk ik graag even mee naar jouw abonnement. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?