Beantwoord

Hoe kan ik digitenne zakelijk aanvragen?

  • 5 March 2019
  • 9 reacties
  • 193 keer bekeken

Badge
Ik ben al een week bezig met het aanvragen van 2 digitenne kastjes ZAJELIJK!!!!

vorige week dinsdag 1,5 uur aan de telefoon gezeten en van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk toch maar via internet 2 bestellingen gedaan. Beide zijn bevestigd via de e-mail . Binnen 3 dagen zou het geleverd worden.

Gisteren een e-mail gestuurd met de vraag of ik een status update kan krijgen.

we zijn een week verser en ben maar is gaan bellen. De afdeling digitenne zajelijk is telefonisch niet bereikbaar blijkt. Vandaag weer anderhalf uur rond gebeld en doorverbonden. Van zakelijk naar klein zakelijk en weer terug. Niemand blijkt dit te kunnen regelen !!!!

echt ronduit belachelijk. Morgen nog maar is een poging doen. Wat een aanfluiting KPN. Jullie zouden je kapot moeten schamen

zo dat is er uit.

groeten Mark
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 March 2019, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Mark, welkom op het forum. Wat een nare ervaring zo te lezen. Ik help je in ieder geval graag op weg. Begrijp ik het goed dat je nu 2 losse bestellingen hebt geplaatst? Ik heb namelijk het vermoeden dat je nu 2 bestellingen als consumentenproduct hebt geplaatst. Mag ik overigens vragen waarom je deze 2 aansluitingen zakelijk wilt hebben? Zakelijk wordt voornamelijk gedaan bij campings, hotels etc. waarbij er veel aansluitingen nodig zijn. Mocht je dit zakelijk hebben gedaan dan kun je ze rechtstreeks e-mailen via digitenne-zakelijk@kpn.com, of hier je gegevens invullen zodat ze je kunnen bellen. Ik heb hier namelijk geen toegang tot, het zakelijk forum kun je hier vinden.

Ik kijk wel graag voor je na of je nu per abuis 2 bestellingen als consument hebt geplaatst. Zou je je profiel ook aan willen vullen met je adresgegevens? Dan kijk ik dit controleren. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Mark, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Badge
De vraag is nog steeds actueel. Ik heb hem ook via het KPN zakelijk forum gepost.
Het webcare team is er mee bezig. Ik begreep overigens van een insider dat als je nog geen klant bent en zakelijk digitenne aanvraagt je als consument gezien wordt door het systeem?

Heel bijzonder allemaal. Het duurt nu al 2 weken en kpn kan me zelf niks vertellen over de status?
Laat staan dat ik ooit de apparatuur ga ontvangen. De factuur zal vast wel verzonden worden.
Ik ben benieuwd hoeveel energie ik hier nog in moet steken om het geregeld te krijgen.

We blijven hoop houden. Als jij er nog energie in wil steken dit zijn de 2 bestelnummers:
  • 24738
  • 24736
groet,
Mark
Reputatie 7
Badge +24
Hi Mark, ik heb dit voor je nagekeken. Aan de consumentenkant zie ik geen bestellingen, ook niet op je opgegeven adres. Dan ga ik ervan uit dat dit bij zakelijk loopt, daar heb ik geen inzage in. Lage aantallen Digitenne's worden vaker als consumentproduct ingevoerd omdat het zakelijk meestal niet interessant is, zakelijk doet over het algemeen grote aantallen. Denk aan hotels, campings etc. In dit geval is het in ieder geval niet aan onze kant ingevoerd. Wacht dus even de reactie van zakelijk af.
Badge
aha het bekende kastje naar de muur verhaal. Dit is dus waar het al 2 weken op stuk loopt.
ik w8 geduldig af. Het duurt pas 2 weken, maar ach.
Op het zakelijk forum heb ik dezelfde opmerking ook al geplaatst, die kunnen ook niks vinden.

Zo'n simpele vraag met een mega lang antwoord, ongelofelijk.
zucht...…..………………..
Tja, als je het bestelt afwijkend van zoals KPN werkt....

Consument (=particulier) en ZZP (klein zakelijk). Voor tot 9 tv's. (= 3 abonnementen onder één klantnummer)

Digitenne zakelijk: v.a. 10 tv's met centrale ontvangstunit oplossing.

Digitenne zakelijk is dus niet de oplossing die je wilt voor maar 2 tv's....
Klein zakelijk (valt onder particulier) kan dus gewoon. Te bestellen via 0800-0402
Of via internet. Voor slechts 2 ontvangers (binnen één abonnement mogelijk) is dit het enige juiste formulier.
https://www.digitenne.nl/bestellen/

Gaat het je om vermelding van BTW dan kun je dit bij het consumentenabonnement gewoon erbij vragen.
Badge
beste peter,

ik waardeer je reactie, maar als je de inhoud niet kent geef dan geen oordeel.

ik heb via www.digitenne.nl/zakelijk een formulier ingevuld. Daar wordt helemaal Niet gesproken over aantallen. Je kan er daar gewoon 1 bestellen. Je krijgt dan automatisch een bevestiging met een ordeenummer. Alleen weet niemand bij KPN bij welke afdeling die bestelling terecht komt. Daar ligt het probleem.

dus als je nog meer goede opmerkingen plaatst hou daar dan rekening mee.

gr Mark
Wat lees je als je ietsje scrollt op de door jouw gelinkte pagina???
De oplossing voor Hotels, Campings, Zorginstellingen, B&B

Ik reageer echt niet voor niks en ken de producten van KPN zeker beter dan jij.
Ook uit eigen ervaring. Een plaatselijke zorginstelling met 8 kamers kon GEEN Digitenne zakelijk bestellen. De reden was te weinig aansluitingen.

BTW vermelding kan gewoon bij een consumentenabonnement.

Maar laat verder maar. Onder Consument loopt je aanvraag dus i.i.g. niet.
Badge
Petertje ,

besankt jongen hier heb ik wat aan 👍🏻