Beantwoord

Hoe teletekst uitzetten op nieuwe Rebox 2800

  • 13 January 2019
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 2
Dit is een zeer oude discussie over?? Nu mijn probleem maar weer, nieuwe Digitenne, reebox2800 , waar zit de uitzetknop ondertitels???? Deze ochtend Match of the day met ondertitels brrrrrrrrrrrr 10% van mijn beeld weg met totaal onzinnige tekst, A je hebt geen tijd om te lezen en de tekst loopt sterk achter met het beeld, please waar is de uitzetknop??

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Joran 15 January 2019, 17:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi mopper, je kunt ondertiteling uitzetten in het menu > instellingen > beeldinstellingen > ondertiteling aan/uit. Ik ga ervan uit dat je zo weer ongestoord TV kunt kijken 🙂
Reputatie 2
Toppie, wat goed zo een forum, hopelijk nog meer goede oplossingen in de toekomst, ik blijf hopen.
Reputatie 7
Badge +28
Tijd om jouw nickname aan te passen !
Reputatie 2
Tijd om jouw nickname aan te passen !
Ho, ho.ho, niet alles is al piekobello, ik wacht nog op leesbare tekst onderin bij de gids, dat is toch een klein software probleempje, zo opgelost? En een oplossing voor het gebruik van de audio uitgang voor radio en niet als noodoplossing een verloop naar van 3.5 mm jack naar scart en dan via TV, die aanlaten staan en dan door naar mijn audioset, zonde van het extra energie verbruik. Ik heb het ook al geprobeerd met een jack 3.5 mm splitter vanuit de RBX2800 maar dan kwam het TV beeld bijna niet door, misschien een duurdere jack 3.5 mm splitter of andere oplossing?

Reageer