Beantwoord

Hoe werkt het met een tweede ontvanger?

  • 28 August 2019
  • 10 reacties
  • 397 keer bekeken

Hoe werkt het met een tweede ontvanger. We hebben 2 zomerhuisjes naast elkaar staan. Kan de tweede tv daar ook staan met een tweede ontvanger? Maakt het uit hoeveel ruimte er tussen zit? We hebben er nu 1 ontvanger staan. Of moet ik dan nieuw abonnement erbij kopen?
icon

Beste antwoord door JanBar 28 August 2019, 23:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Als je een utp kabel kan trekken naar het andere huisje, dan kan je gewoon een 2de kastje aansluiten. Hoe ver is het?
Ik dacht dat het kabel vrij was. Want dan is het te ver. Het is niet een gelijk setje als je krijg bij de 1e?
Reputatie 7
Badge +24
Het 2de setje mag ook digitenne zijn. Dat werkt zonder kabel. Maar dan heb je geen interactieve tv.
Reputatie 7
Badge +24
Tot 100 meter is geen probleem hoor, dat kan gewoon met een kabel. Maar ja, je moet hem wel ff netjes onder de grond stoppen hé 😉
Het 2de setje mag ook digitenne zijn. Dat werkt zonder kabel. Maar dan heb je geen interactieve tv.

Maar dan maakt het niet uit hoever hij van het 1e setje afstaat?
Reputatie 5
Badge +5
Jolanda,

Je stelt deze vraag in de rubriek Digitenne dus ik verwacht dat de eerste ontvanger geen interactieve ontvanger is maar een Digitenne ontvanger
In het tweede huisje kan je ook een Digitenne ontvanger neerzetten. De twee ontvangers hebben niets met elkaar te maken. Je moet dan ook op de tweede ontvanger een antenne aansluiten. Een kabel tussen de twee ontvangers is niet nodig.
Reputatie 5
Badge +5
Toevoeging: voor de tweede ontvanger betaal je wel 5 euro extra per maand. Binnen een abonnement kun je maximaal drie ontvangers hebben -een derde ontvanger kost ook weer 5 euro per maand.
Jolanda,

Je stelt deze vraag in de rubriek Digitenne dus ik verwacht dat de eerste ontvanger geen interactieve ontvanger is maar een Digitenne ontvanger
In het tweede huisje kan je ook een Digitenne ontvanger neerzetten. De twee ontvangers hebben niets met elkaar te maken. Je moet dan ook op de tweede ontvanger een antenne aansluiten. Een kabel tussen de twee ontvangers is niet nodig.


De antenne krijg ik er ook bij dan? Weet u dat ook misschien?
Reputatie 5
Badge +5
Bij de ontvanger komt ook een antenne.
Reputatie 7
Hoi @Jolanda Huisje aan de Vecht, welkom hier op het forum. De laatste paar reacties kloppen inderdaad. Bij Digitenne kan je een tweede ontvanger toevoegen, je krijgt dan de ontvanger zelf, een antenne en kabels. Je kunt deze los van de eerste aansluiten in het andere huisje, er hoeft geen enkele verbinding te zijn met de eerste ontvanger of apparatuur daar.
De opbouw van een abonnement legt P. Grigio al mooi uit, de eerste ontvanger is onderdeel van het abonnement. Voor en tweede en eventueel derde wordt er maandelijks 5 euro gerekend.