Hoge herinneringskosten vanwege niet betalen rekening

  • 4 December 2019
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik was vergeten  mijn digitenne  € 17,— per maand te betalen nu moet ik € 20 herinneringskosten betalen dat is meer dan 100% van het opeenstaande bedrag !!!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik was vergeten  mijn digitenne  € 17,— per maand te betalen nu moet ik € 20 herinneringskosten betalen dat is meer dan 100% van het opeenstaande bedrag !!!!!

 


Hallo @Ontevreden 123 , dan kun je het beste automatische incasso instellen, hoef je alleen maar voor voldoende saldo te zorgen en kun je nooit meer ‘vergeten’ te betalen.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Ontevreden 123 Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je een herinnering met kosten hebt ontvangen. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en bekijken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ontevreden 123 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ik heb het gewoon betaald al vind ik het belachelijk en klant onvriendelijk

Reputatie 1

Ik vind het belachelijk dat mensen hun rekening niet op tijd betalen.

Heeft niets met klant onvriendelijk te maken.

Reputatie 7
Badge +15

@Ontevreden 123 Op het moment dat je een rekening niet op tijd betaald dan doen wij in eerste instantie nog een nieuwe incassopoging. Op het moment dat deze incassopoging niet lukt dan krijg je een (kosteloze) herinnering waarin verzocht wordt het bedrag te betalen. Als dan nog niet betaald wordt dan volgt een herinnering met herinneringskosten. Ik kan mij voorstellen dat het bedrag in dit geval hoog is, het maakt alleen niet uit of er nou een rekening van 10 euro open staat of een rekening van 100 euro. Deze herinneringskosten zijn gelijk.