Beantwoord

Ik heb recht op gratis Digitenne?

  • 19 April 2021
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb net contact gehad over mijn digitenne en kwam erachter dat ik al jaren 5 € per maand betaal maar dat dat niet juist is omdat ik twee ontvangers heb. Dat is uw eigen verantwoording wordt er dan gezegd. Dus ik krijg geen restitutie van al die jaren voor niks betalen! Slechte zaak KPN!!!!

een teleurgestelde vaste klant

jacqueline

icon

Beste antwoord door PeterG 19 April 2021, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Los digitenne abonnement is:

Met één ontvanger € 18
Met twee ontvangers € 23
Met drie ontvangers: € 28

 

Digitenne bij ITV abonnement is € 5 per ontvanger.

(genoemde prijzen per maand en inclusief BTW)

Reputatie 7
Badge +28

Bij sommige oude (alles-in-één-)abonnementen zijn twee ontvangers inbegrepen. Daar kan dan een Digitenne-ontvanger bijzitten. 

Anders betaal je altijd vijf euro per maand voor een extra ontvanger. 

Nee bij twee digitale ontvangers heb je recht op 1 gratis digitenne abonnement dat werd mij verteld door de klantenservice. Dat gaat ook vanaf nu in en krijg niks terug van de jaren dat ik er wel voor betaald heb😔

Klopt. Het digitenne-abonnement ( 18 euro met één ontvanger ) betaal je niet als je ook Interactieve TV hebt. Maar voor die éne digitenne ontvanger betaal je dan wel € 5 per maand.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @dilise70, het klinkt alsof er sprake was van miscommunicatie. Ik snap dat je duidelijk wilt hebben hoe het precies zit. 

Wat Peter en Noordzee aangeven klopt helemaal. Bij een los Digitenne abonnement betaal je ook abonnementskosten. Als je een internetabonnement met Interactieve TV hebt, dan betaal je verder alleen de extra ontvangers die je hebt, en dan betaal je geen abonnementskosten voor Digitenne: 

Los digitenne abonnement is:

Met één ontvanger € 18
Met twee ontvangers € 23
Met drie ontvangers: € 28

 

Digitenne bij ITV abonnement is € 5 per ontvanger.

(genoemde prijzen per maand en inclusief BTW)