ik heb het cas nummer bij de opmerkingen ingevuld kunnen jullie deze opnieuw instellen.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelik heb het cas nummer bij de opmerkingen ingevuld kunnen jullie deze opnieuw instellen.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHoi John,
Goed dat je het profiel al gevuld hebt, dat scheelt tijd!Â
Â
Een moderator kan nu een activatiesignaal sturen.Â
Â
Wil jij dan nu het volgende doen?:Â
Het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Â
Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken
Hoi
Verder viel mij op dat je twee klantnummers hebt en op beide zijn digitenne abonnementen actief.. Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen hoeveel van die tuners je in gebruik hebt? En ben je al toegekomen aan het omruilen van al die kastjes? (ik zou het zonde vinden als je betaalt voor diensten waar je niks mee doet)
Heb je inmiddels weer beeld op alle zenders ? Zie verder ook de vragen van Erwin hierboven.Â
Â
Â
Heb je al beeld?Â
Voor de zekerheid nogmaals de instructie om weer TV te kunnen kijken:Â
Â
Het zender zoeken kun je nu nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Â
Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken
Â
Heb je al beeld op alle zenders ?Â
Verder viel het Erwin op dat je twee klantnummers hebt en op beide zijn Digitenne abonnementen actief. Je kunt ze beter samenvoegen op één klantnummer. Dat is goedkoper. Heb je daarbij nog hulp nodig?Â
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.