Beantwoord

Ik krijg de foutcode E033-0 ik heb het cas nummer bij de opmerkingen ingevuld

  • 6 December 2019
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Badge

ik heb het cas nummer bij de opmerkingen ingevuld kunnen jullie deze opnieuw instellen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 December 2019, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi John, @John de lange 

Goed dat je het profiel al gevuld hebt, dat scheelt tijd! 
 

Een moderator kan nu een activatiesignaal sturen. 
 

Wil jij dan nu het volgende doen?: 

Het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 28..
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken

Hoi @John de lange . Ik heb het cas id dat je gaf een refresh gegeven. Laat je weten of die nu weer alle zenders laat zien?

Verder viel mij op dat je twee klantnummers hebt en op beide zijn digitenne abonnementen actief.. Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen hoeveel van die tuners je in gebruik hebt? En ben je al toegekomen aan het omruilen van al die kastjes? (ik zou het zonde vinden als je betaalt voor diensten waar je niks mee doet)

Reputatie 7
Badge +28

@John de lange 

Heb je inmiddels weer beeld op alle zenders ? Zie verder ook de vragen van Erwin hierboven. 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@John de lange 

Heb je al beeld? 

Voor de zekerheid nogmaals de instructie om weer TV te kunnen kijken: 

 

Het zender zoeken kun je nu nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 28..
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken

 

Reputatie 7
Badge +28

@John de lange 

Heb je al beeld op alle zenders ? 

Verder viel het Erwin op dat je twee klantnummers hebt en op beide zijn Digitenne abonnementen actief. Je kunt ze beter samenvoegen op één klantnummer. Dat is goedkoper. Heb je daarbij nog hulp nodig? 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.