Beantwoord

Ik ontvang ineens geen RTL zenders meer via Digitenne

  • 23 March 2023
  • 3 reacties
  • 522 keer bekeken

Hi... ik zit een beetje met mijn handen in mijn haar op dit moment. 

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen want ik kom er zelf niet uit via de KPN website. 

Sinds 2 dagen geleden lijken er een aantal zenders opeens gewijzigd te zijn? Ik ben op de hoogte over de wijziging van bijvoorbeeld XITE, dat is het probleem niet. Maar nu ontvang ik opeens geen RTL 4 meer? Dit lijkt te vervangen zijn door 4 Play? RTL 5 is opeens 5 Play geworden? En zo zijn er nog een aantal zenders die opeens veranderd zijn. Wij hebben zelfs helemaal geen RTL meer op de tv!?

Wij hebben al jaren Digitenne van KPN en sindskort een verandering in ontvanger (nu: insteekkaart) Wij hebben hier nooit problemen mee gehad en met de insteekkaart zijn we juist meer tevreden over omdat we nu beter ontvangst hebben dan voorheen met het kastje. 

Heel vreemd.. Hopelijk krijg ik hier iets meer opheldering over. Komt het misschien omdat wij in de regio Limburg wonen dat grenst aan België? Al met al moet het eigenlijk geen probleem zijn omdat we altijd naar onze zenders konden kijken..

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 March 2023, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Deems ,

Er is niets gewijzigd aan de zenders. Probeer eens een nieuwe zenderscan in jouw TV. Dus opnieuw zenders zoeken in het menu van jouw TV. Misschien de richting van de antenne een beetje bijdraaien? 

Hey Noordzee, 

Ontzettend bedankt, het is gelukt nadat ik de zenders opnieuw heb laten zoeken. 

Dat ik daar niet zelf eerst aan gedacht heb? Haha

Ik kan mijn programma's weer kijken. Ik ben blij 😀

Reputatie 7
Badge +28

Helemaal mooi! 👍🏾