Beantwoord

Ik wil graag mijn telefoonkosten terug van het bellen naar de klantenservice.

  • 14 April 2021
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Mijn digitenne abonnement was niet juist opgezegd. Op jullie site kon ik na lang zoeken geen contact gegevens vinden. Daarom heb ik gegoogled en dat telefoon nummer gebeld. Nu blijkt dat dit kosten met zich mee brengt. Na 2 personen gesproken te hebben en in de wacht gestaan te hebben , heeft dit mij 9 euro gekost. Graag zou ik hiervoor een tegemoetkoming zien.

 

Alvast bedankt

Moniek van Suijlekom

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 April 2021, 17:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Moniekvs15 ,

KPN is gratis te bereiken via 0800-0402.
 

Waarschijnlijk heb jij via een betaald belbedrijf gebeld. Dit bedrijf rekent daar hoge kosten voor. Die kosten kun je uiteraard niet op KPN verhalen. Want je had dus ook gewoon naar het gratis nummer van KPN kunnen bellen.Â