Beantwoord

Ik wil graag via mijnKPN Digitenne toevoegen maar lijk meer te betalen dan een nieuwe abonnee?

  • 3 August 2020
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik wil graag via mijnKPN Digitenne toevoegen. 

Op de site lees ik dat ik als bestaande abonnee op iTV dan uitsluitend voor de huur van de Digitenne apparatuur dien te betalen, € 5/mnd.  Als ik echter via mijnKPN probeer mij bestaande abonnement uit te breiden met Digitenne, wordt er niet alleen € 5/mnd maar ook € 18/mnd abonnement aangegeven, dus € 23/mnd. Ik heb iTV via een “Alles-in-1 Glasvezel Standaard” abonnement.

Het gekke is dat ik - als ik mijzelf bij Digitenne als nieuwe abonnee opgeef, ik € 18/mnd te zien krijg en de huur van de apparatuur daarbij inbegrepen is?

Hoe kan ik mijn abonnement met Digitenne uitbreiden à € 5/mnd zoals aangeboden?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 August 2020, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Klopt. Alles in één Glasvezel Standaard is een vrij oud abonnement. Daar kan geen losse Digitenne-ontvanger bij genomen worden.

Mijn moeder heeft hetzelfde abo, dus hier ben ik zeker van.

Hoe kan ik mijn abonnement met Digitenne uitbreiden à € 5/mnd zoals aangeboden?

Je zou je abonnement kunnen wijzigen naar een huidig Hussel pakket. Daarbij kan je wel voor € 5 per stuk per maand Digitenne bijvoegen.

 

Alles in één glasvezel uitgegeven tot najaar 2014
Alles in één uitgegeven tot najaar 2017
Internet + TV + bellen uitgegeven tot okt. 2019
Hussel, sinds okt. 2019

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, @Frank Bleecke. Bij bepaalde hele oude abonnementen kan Digitenne inderdaad niet zo makkelijk worden toegevoegd. Je zou dan moeten overstappen naar een huidig Husselabonnement om dat wel te doen. Je kunt dan een Digitenne ontvanger toevoegen à €5 per maand. Maar het kan zijn dat het hele pakket dan ook duurder wordt, afhankelijk van wat je op dit moment allemaal in je abonnement hebt zitten.

Gaat het erom dat je de Digitenne dan mee wilt mee nemen op vakantie of iets dergelijks? Zo nee, dan zou ik je aanraden om gewoon een extra interactieve tv ontvanger toe te voegen. Dit kost ook €5 per maand en die heeft meer mogelijkheden. Je hebt een glasvezelverbinding dus je hebt ook geen bandbreedte restrictie daarin. Dan hoef je niet het hele abonnement om te gooien.

Gaat het er wel om dat je er mee op stap wilt, kijk dan in je je MijnKPN. Daar kun je het abonnement wijzigen. Het laat dan ook zien wat er allemaal verandert qua prijs en inhoud voor je de keus maakt. Mocht je daar nog vragen over hebben, stel ze vooral. Vul in dat geval ook je forumprofiel in, dan kan ik het hier nakijken.

 

Edit: tekst iets verduidelijkt

Reputatie 7
Badge +28

Welkom op het forum, @Frank Bleecke. Bij bepaalde hele oude abonnementen kan Digitenne inderdaad niet zo makkelijk worden toegevoegd. Je zou dan moeten overstappen naar een huidig Husselabonnement om dat wel te doen. Gaat het erom dat je de Digitenne dan mee wilt mee nemen op vakantie of iets dergelijks? Want anders zou ik je aanraden om gewoon een extra interactieve ontvanger toe te voegen, die heeft meer mogelijkheden, en bij glasvezel heb je ook geen bandbreedte restrictie daarin.

 

Dan vind ik het antwoord van @PeterG toch veel beter. 

Met Digitenne kun je bijna overal in Nederland via de ether TV kijken. Ideaal ! 

Reputatie 7
Badge +28

Klopt. Alles in één Glasvezel Standaard is een vrij oud abonnement. Daar kan geen losse Digitenne-ontvanger bij genomen worden.

Mijn moeder heeft hetzelfde abo, dus hier ben ik zeker van.

Hoe kan ik mijn abonnement met Digitenne uitbreiden à € 5/mnd zoals aangeboden?

Je zou je abonnement kunnen wijzigen naar een huidig Hussel pakket. Daarbij kan je wel voor € 5 per stuk per maand Digitenne bijvoegen.

 

Alles in één glasvezel uitgegeven tot najaar 2014
Alles in één uitgegeven tot najaar 2017
Internet + TV + bellen uitgegeven tot okt. 2019
Hussel, sinds okt. 2019

@Frank Bleecke 

Is het aanvragen van Digitenne nog gelukt via de route van @PeterG ?