Beantwoord

ik wil graag weten hoe mijn abonnement van Digitenne er nu uit ziet

  • 1 May 2023
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

ik wil graag zien hoe mijn abonnement van digitenne er uit ziet want heb wat verandert maar het is schijnbaar niet mogelijk om dat voor elkaar te krijgenĀ 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 May 2023, 11:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Lijkt een beetje op mijn probleem met mijnKPN

Ik heb 2 ontvangers maar zie alleen mijn basis abonnement. Ook zie ik dat ik een extra ontvanger heb. Het beste overzicht zie je op je factuur die je kan downloaden.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Astorr12, welkom terug :) Kun je iets meer toelichting geven over wat er onduidelijk is? Gaat het om hetzelfde wat Walter al benoemt? Zo ja, dan is dat iets wat doorgegeven is, maar waar nog geen oplossing voor is.Ā 

Ā 

Je kunt in deĀ MijnKPNĀ wel zien wat je hebt aan abonnement en aantal ontvangers. In de webversie is het kostenoverzicht dan wel wat onduidelijk. Wellicht is dit in de MijnKPN app duidelijker (is dat ook zo,Ā @waltervl?)

Alternatieve manier is een factuur bekijken. Maar als je onlangs wat gewijzigd hebt, dan kan het tot de volgende factuur duren voor je die wijziging dan daar terugziet.

Reputatie 6
Badge +7

In mijnKPN app zie ik wel het juiste bedrag van mijn abonnement maar geen overzicht van aantal ontvangers, en ook niks aan te passen hier.

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Ook niet als je gaat naar abonnement aanpassen, @waltervl?

Reputatie 6
Badge +7

Ik kan dan mijn Digitenne internet snelheid aanpassen šŸ˜€šŸ˜€šŸ˜€

En bij TV is er dus helemaal niets aan te passen.

Ā 

TV, dus helemaal niets aan te passenā€¦..

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +28

ik wil graag zien hoe mijn abonnement van digitenne er uit ziet want heb wat verandert maar het is schijnbaar niet mogelijk om dat voor elkaar te krijgenĀ 

HalloĀ @Astorr12Ā ,

Je kunt vast wel wat terugvinden in Mijn KPN. OfĀ in de Mijn KPN-app. Volgens een eerderĀ bericht gebruik jij thuis (ook) KPN TV. In dat geval betaal je vijf euro voor je Digitenne-ontvanger. Heb je tegenwoordig Digitenne-only? Dan betaal je nu achttien euro per maand.Ā 

Ā 

Meer info over Digitenne vind je hier:

https://digitenne.kpn.com

Ā