Beantwoord

Ik zie Cartoon Network op ESPN 2

  • 23 April 2023
  • 8 reacties
  • 237 keer bekeken

Mag het knopje weer om? Ik betaal voor Espn2 maar krijg wederom Cartoon Network te zien pfff..

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 April 2023, 16:43

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Richard, ik kwam je topic tegen en welkom op het forum. Dat is natuurlijk even balen. Is er uiteindelijk wel geschakeld naar ESPN 2? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Richard Rietberg ,

Je hebt jouw bericht gepost op zondag 23 april 2023. 

Ik weet niet precies hoe laat dat was, maar afgelopen week (vanaf donderdag) waren de uitzendingstijden van ESPN 2:

Donderdag 18.15 - 24.00

Vrijdag 19.30 - 22.30

Zaterdag 18.15 - 21.15

Zondag 14.00 - 17.00

 

Kortom tot 14.00 en na 17.00 zag je Cartoon Network. Alleen tijdens een live-eredivisie-wedstrijd wordt ESPN 2 uitgezonden via kanaal 25.  

Ik had het vanmiddag ook. Bij digitenne. Op Espn 2 zou  ajax uitgezonden worden maar ik had ook Cartoon network. 

Reputatie 7
Badge +28

Dat is vervelend. Normaal gesproken wordt ongeveer een half uur voor de wedstrijd de schakeling van Cartoon Netwerk naar ESPN 2 gemaakt. 

Kennelijk is dit vanmiddag fout gegaan. 

Ajax zal binnenkomt nogmaals naar Groningen moeten afreizen. Hopelijk wordt de wedstrijd dan uitgezonden via ESPN 1. Dan heb je nooit te maken met schakelfoutjes.

Reputatie 7
Badge +28

Inmiddels is bekend dat komende dinsdag om 15.00 de wedstrijd wordt uitgespeeld. Hopelijk te zien op ESPN 1.

Zo niet, dan moeten ze dit keer goed opletten in de schakelkamer te Hilversum.   

Reputatie 7
Badge +13

@Bwrana Er waren ook wat onvoorziene omstandigheden rond die wedstrijd uiteindelijk maar excuses voor het ongemak. Ik koppel deze ook even terug intern.

Ik heb dit nu ook. Heel vervelend! Ik zat midden in een voetbalwedstrijd...

Het is nu ook weer raak! Wat een drama, mensen betalen hiervoor dit kan echt niet langer zo. Waarom doen jullie hier niets aan? Aantal topics over en het is elke keer weer fout. En dan nog antwoorden van ik hoop dat het volgende keer goed gaat...nee je moet zorgen dat het volgende keer goed gaat. Echt een drama

Reageer