Beantwoord

Ik zoek een update voor mijn anysee E30 module t.b.v. DVB T2

  • 26 September 2019
  • 8 reacties
  • 331 keer bekeken

Kan mijn anysee E30 worden geupdate naar DVB T2 zodat ik NPO ontvangst heb en de regionale zenders
icon

Beste antwoord door Noordzee 29 September 2019, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Dan moet je in de handleiding kijken of zoeken op internet. zie o.a. https://tweakers.net/pricewatch/284418/anysee-e30-dvb-t-ontvanger/specificaties/

Mijn antwoord is: nee.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Ton, welkom hier.

Volgens mij kan dit inderdaad niet, de specificaties: DVB-T, DVB-T HD. Ik ben bang dat je op zoek moet gaan naar iets anders.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ga er vanuit dat je dit apparaatje bedoelt.
Dan hebben tmoesel en Alex_P gelijk, dit gaat niet meer werken en dit apparaat kun je ook niet updaten.

Wart kun je wel doen als je gratis naar de NPO-zenders wilt kijken?

1/ Koop een moderne TV die een DVB-T2 tuner aan boord heeft met de specificaties h.265 en/of HEVC. Deze termen worden beiden gebruikt, maar zijn voor DVB-T2 hetzelfde. Veel TV's die de laatste twee jaar verkocht zijn, hebben deze standaard.

2/ Koop een goedkope losse FTA-ontvanger. Kijk voor meer info in dit topic.
Vroeger kon je een usb stick kopen voor FTA ontvangst (dus alleen NPO en regionale zenders) op een laptop. Je kon er zelfs mee opnemen. Zijn deze apparaten nu ook te koop voor DVB T2 ?
Reputatie 7
Badge +28
Ja, die zijn er wel. Of je daar dan ook mee kunt opnemen?

Je kunt het beste eens rondkijken op amazon.de
In Duitsland wordt heel veel FTA gekeken via DVB-T2.
Deze heb ik nu (Anysee E30)

Reputatie 7
Badge +28
Ik heb bv deze advertentie gevonden.

https://www.amazon.de/DVB-T-T2-SET-vergoldeten-Anschlüssen/dp/B077XGS826/ref=sr_1_3?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&crid=5MQW6B2C413N&keywords=dvd-t2+stick&qid=1569759749&s=gateway&sprefix=dvd-t2+%2Caps%2C140&sr=8-3


meer advertenties
Reputatie 7
Badge +28
@TonEv

Heb je al wat gekocht?
Werkt het?