Beantwoord

Inleveren digitenne ontvanger

  • 26 September 2019
  • 5 reacties
  • 1043 keer bekeken

Goede middag,
ik wil mijn digitenne ontvanger inleveren. Wat moet ik dan daarbij ook inleveren.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 September 2019, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als je abonnement helemaal stopt, dan ook de afstandsbediening, de voeding en de antenne.

Als je jouw ontvanger omruilt voor een andere, dan kun je jouw oude antenne beter niet inleveren.
Stap 1 (!)
Zeg 'm op. Het hele abonnement of verwijder 'm uit je abonnement (ook indien i.c.m. ITV).

Stap 2
Na bevestiging van de beëindiging (!) kun je 'm terugsturen naar KPN
Ontvanger met 230 volt adapter, antenne én afstandsbediening. HDMI kabel kan je houden.

Indien je geen doosje krijgt eigen doosje gebruiken naar dit adres (zonder francering).
Reputatie 7
Stap 1 (!)
Zeg 'm op. Het hele abonnement of verwijder 'm uit je abonnement (ook indien i.c.m. ITV).

Stap 2
Na bevestiging van de beëindiging (!) kun je 'm terugsturen naar KPN
Ontvanger met 230 volt adapter, antenne én afstandsbediening. HDMI kabel kan je houden.

Indien je geen doosje krijgt eigen doosje gebruiken naar dit adres (zonder francering).


Hoi @henniebr, Peter beschrijft hele belangrijke stappen. Als je het alleen terugstuurt, stopt het abonnement nog niet. Het is verstandig om dat eerst te doen, op deze pagina beschrijven we hoe je een Digitenne abonnement kunt stoppen. Als Digitenne een onderdeel is van een abonnement met internet en interactieve TV kan die Digitenne ontvanger stopgezet worden en kan je die terugsturen.
Is het met die stappen al gelukt? Of kan ik nog iets voor je doen hierin? Ik hoor het graag van je.
Bedankt voor jullie uitleg
Reputatie 7
Badge +28
Mocht je nog overwegen om DVB-T2 te blijven gebruiken voor één van jouw TV's? Er is ook de mogelijkheid om gratis te blijven kijken naar de NPO-zenders. Je kunt hiervoor gebruik blijven maken van jouw huidige antenne.

Meer over dit onderwerp kun je hier terugvinden.