Beantwoord

Inloggen op fox.com

Hallo allemaal,

Ik zou graag een aflevering terug willen kijken op www.fox.com, maar daarvoor moet je inloggen met je tv provider. Nu zit ik bij kpn digitenne, maar dat is geen van de opties. Met welke provider moet ik dan inloggen of is het helemaal niet mogelijk ?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erik_ 6 oktober 2017, 12:08

Hoi Gert, welkom hier! Met fox.com hebben we inderdaad geen banden. Je kunt daar dan ook niet inloggen met KPN gegevens, of een account koppelen aan je KPN abonnement. Was dit ook wat je bedoelde, of ging het toch om Fox Sports?

In dat geval kan ik je ook nog vertellen dat Fox Sports Go helaas niet beschikbaar is voor Digitenne klanten. Alleen klanten van interactieve TV die een Fox Sports pakket hebben kunnen gebruik maken van Fox Sports Go.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dat is dan niet mogelijk.
Dus het kan ook niet zijn dat kpn digitenne in het Engels/ internationaal een andere naam heeft waardoor ik het niet kan vinden?
Reputatie 7
Badge +11
Als ik naar fox.com ga kan ik gewoon een gratis account aanmaken. Ik was even in de war met Fox Sports maar volgens mij heeft KPN geen banden met deze Fox, dus je zult niet met een KPN abonnement kunnen inloggen.
Dankjewel
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Gert, welkom hier! Met fox.com hebben we inderdaad geen banden. Je kunt daar dan ook niet inloggen met KPN gegevens, of een account koppelen aan je KPN abonnement. Was dit ook wat je bedoelde, of ging het toch om Fox Sports?

In dat geval kan ik je ook nog vertellen dat Fox Sports Go helaas niet beschikbaar is voor Digitenne klanten. Alleen klanten van interactieve TV die een Fox Sports pakket hebben kunnen gebruik maken van Fox Sports Go.
Reputatie 7
T***ng, wat een slecht contrast hebben ze op die site gekozen. Grijze letters en tekens, heel dun, op een zwarte achtergrond. Wilde bijna een zaklamp pakken om bij te schijnen. Maar dat helpt natuurlijk niet. Dat websitemakers anno 2017 dit nou nóg niet snappen.

P.S. ik hoop dat je video's kunt kijken met je Nederlandse IP bij die Amerikaanse site.

Reageer