Beantwoord

Installeren

  • 22 April 2019
  • 10 reacties
  • 208 keer bekeken

Reputatie 1
Het is niet mogelijk om receiver zxc
7200 in het menu te komen.De receiver blijft staan op kanaal 1 en dan houdt het op.Wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door Bhmwme 29 April 2019, 13:33

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Bhmwme,

Het antwoord wat ik nu geef had je zelf ook al bedacht : Namelijk op de knop menu drukken.

Maar als dat niet werkt. zou het kunnen zijn dat de afstandsbediening niet werkt. Want zo te lezen kan je ook niet zappen. Heb je de batterijen al is vervangen?

Anders is een kwestie van een nieuwe afstandsbediening vragen aan KPN.

Een moderator wil je graag helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 1
Heb een chat gehad met KPN en die kwamen met het zelfde antwoord. Hoop dat dit de oplossing is.Jij ook bedankt voor je antwoord
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Bhmwme. Welkom op het forum! Ik hoop dat een nieuwe afstandsbediening het probleem verhelpt. Laat je ons weten hoe het afloopt?
Reputatie 1
KPN.stuurt een nieuwe afstandsbediening, laat wel weten of dit probleem is opgelost
Reputatie 7
Badge +28
En @Bhmwme

Is het probleem inmiddels opgelost?
Reputatie 1
Ik ben bij KPN geweest,want het lag niet aan de afstandsbediening,maar aan de aansluiting.
HDMI kabel was niet goed,heb nu de aansluiting met de scart en de losse pennen.
Perfect beeld nu.
Reputatie 7
Badge +28
Mooi!,

Via welke zendmast kijk jij nu?
Via een zendmast uit Brabant (b.v. kanaal 33) of via één uit Zuid-Holland (b.v. kanaal 21).

Want de zendmasten uit Brabant zijn al over op HD, die van Z-H gaan pas op 9 juli over....
Reputatie 1
Kijk via N-Br,dus zou het moeten werken,ga dit morgen uit proberen
Bbedankt voor het mee denken
Reputatie 7
Badge +28
OK, Brabant wordt nu nog uitgezonden via de kanalen 33, 60, 31, 30 en 56.
Op 21 mei gaat er nog een frequentiewissel plaatsvinden. Vanaf dan wordt het nog makkelijker om HD-beelden op te pikken uit Brabant.

Succes morgen, draai evt. wat aan de richting van de antenne indien nodig.
Reputatie 1
Wwaarschijnlijk werkt de HDMI niet op mijn tv,het is een AKAI van 5 jaar geleden.
Ga nu weer over op de start aansluiting.
Pprobleem opgelost zo.Bedankt

Reageer