Beantwoord

Is de standaard bijgeleverde antenne ook geschikt voor buiten?

  • 2 June 2022
  • 11 reacties
  • 175 keer bekeken

De digitenne antenne die er bij is,is die ook geschikt voor buitenĀ 

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 June 2022, 18:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

HalloĀ @Marcel BalderijckĀ , de standaard antenne is een binnen-antenne, zie onderstaande link voor beschikbare buitenantennes:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/?sorting=title%7Casc

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marcel Balderijck, welkom op ons forum!Ā 
Heeft dit je vraag beantwoord?

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

HoiĀ @Marcel Balderijck, welkom op ons forum!Ā 
Heeft dit je vraag beantwoord?

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Hallo @ThomasĀ ik zie echter geen buiten-antennes meer staan in de webshop, alleen ophangmateriaal, is/wordt het assortiment aangepast?

CC: @Marcel BalderijckĀ 

Reputatie 7
Badge +20

Heb ik (nog) niet echt informatie over @JanD.Ā 
Ik heb intern de vraag nog even neergelegd of de V6 nou wƩl of niet buiten opgehangen kan worden want ik lees er wat tegenstrijdige informatie over.

Reputatie 6
Badge +8

Kennelijk is die V6 binnen antenne ook buiten te gebruiken omdat er een bevestiging voor buiten voor wordt verkocht!

Ā 

Als @Marcel BalderijckĀ dan ook een V6 heeft heeft hij meteen het juiste antwoord.

CC: @HGDĀ 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marcel BalderijckĀ 

De huidige antenne, de Funke V6, kun je ook buiten plaatsen.

Ook de vorige antenne, de Funke V5. kun je buiten plaatsen.

Ā 

Via deze link kun je de beugel bestellen waarmee je de Funke V6 buiten ergens een plekje kunt geven :

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2455126/muurbeugel-voor-digitenne-antenne-v6/?pos=255

Via deze link kun je de beugel bestellen waarmee de oudere Funke V5 buiten kunt monteren:Ā 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

Ā 

Bij de Funke V5 krijg je ook een goede kwaliteit kabel van 10 meter lang inclusief de pluggen.

Deze kabel heb je eigenlijk ook bij de Funke V6 nodig. Ik heb bij een moderator al een verzoek lopen om die kabel ook bij de beugel voor de V6 te leveren. Zolang dat niet geregeld is, adviseer ik klanten om ook de buitenmontageset voor de Funke V5 te bestellen. Want die kabel is echt handig!Ā 

Ā 

HoiĀ @Marcel Balderijck, welkom op ons forum!Ā 
Heeft dit je vraag beantwoord?

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Nee dit heeft mijn vraag niet beantwoordĀ 

Reputatie 7
Badge +28

@Marcel BalderijckĀ 

Wat is er onduidelijk aan mijn antwoord hierboven?Ā 

Ik krijg op de camping te horen dat ik een speciale buitenantenne nodig heb voor een goede ontvangst.Ā 

Nu heb ik al dat setje 10 kabel +beugel gekocht.

Uit het antwoord hierboven begrijp ik dat dat voldoende moet zijn, 7 juli is mijn aansluiting, dus ik ga er vanuit dat ik up-to-date apparatuur toegestuurd krijg.Ā 

Mvg Henk

Reputatie 7
Badge +12

Ik krijg op de camping te horen dat ik een speciale buitenantenne nodig heb voor een goede ontvangst.Ā 

Nu heb ik al dat setje 10 kabel +beugel gekocht.

Uit het antwoord hierboven begrijp ik dat dat voldoende moet zijn, 7 juli is mijn aansluiting, dus ik ga er vanuit dat ik up-to-date apparatuur toegestuurd krijg.Ā 

Mvg Henk

Daar magĀ je wel van uit gaan @Henk855Ā :)

Mocht je tegen die tijd vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het ons dan vooral weten!