Beantwoord

Is het mogelijk Digitenne af te sluiten voor 1 maand?

  • 19 May 2023
  • 5 reacties
  • 217 keer bekeken

Wij gaan een maand op vakantie in juni. Op de boot zit een complete digitenne, dus antenne en tv ontvanger. Kan ik een insteekkaart huren voor 1 maand. Ik begrijp dat ik €25,00 moet betalen + €18,00 voor de huur. Dat is geen probleem, maar in de winkel zeggen ze dat het alleen voor een jaar kan. Wij hebben thuis geen KPN.

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 May 2023, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Bij welke provider heb je televisie abonnement voor thuis ondergebracht?

Heeft die provider geen app met casting mogelijkheden?

Reputatie 7
Badge +28

Klopt @Peter Heuvel van Den ,

Als je geen TV-thuis-klant bent van KPN, dan kun je Digitenne alleen afsluiten voor minimaal twaalf maanden. Wel kun je Digitenne eventueel thuis of op een camping ook gewoon gebruiken.

Een alternatief is om via de antenne op de boot naar alleen de NPO-zenders te kijken. (En de regionale zenders). Want die zenders zijn gratis uit de lucht te plukken.

 

Lees hier meer over Digitenne: 

https://digitenne.kpn.com

 

Lees hier meer over de gratis zenders: 

 

Reputatie 7
Badge +12

Of als je een kennis met KPN hebt die lief aankijken of hij/zij digitenne wilt aanzetten en dan het kastje lenen.

Reputatie 6
Badge +7

Wij gaan een maand op vakantie in juni. Op de boot zit een complete digitenne, dus antenne en tv ontvanger. 

Als er op de boot al een digitenne ontvanger is dan hoef je wellicht geen abonnement te nemen (als je de boot gehuurd hebt).

Heb je de boot gekocht kan je eigenlijk deze digitenne set weggooien want je moet een nieuwe set of insteekkaart aanvragen wil je volledig Digitenne kijken. Ned  1, 2 en 3 zijn gratis te bekijken op deze set als het een  DVBT2 set is.

Je kan geen maand abonnement nemen.

Reputatie 7
Badge +19

@Peter Heuvel van Den Hi en van harte welkom op ons forum Peter. We denken hier graag met je mee - fijn om te zien dat je al allerlei tips en suggesties gekregen hebt! Ik hoop dat je daarin een voor jou goede oplossing vindt :)