itv icm digitenne

• 2 december 2013
  • 6 reacties
  • 5026 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb nu ITV met 2 ontvangers. Ik heb al van iemand een KPN insteekkaart met KPN Digitinne smartcard overgenomen en wil deze graag toevoegen (gratis vanwege itv) aan mijn abbo. Ik krijg dat via KPN niet voor elkaar, zonder € 25 activatie te betalen en huur voor de ontvanger die ik dus al heb. Hoe werkt dat, want ik wil niet € 4 pm betalen voor de insteekkaart.

6 reacties

Badge
Je betaalt geen abonnee kosten alleen de huur van de insteekkaart die 4 euro kost.

marceltervoert schreef:
Ik heb nu ITV met 2 ontvangers. Ik heb al van iemand een KPN insteekkaart met KPN Digitinne smartcard overgenomen en wil deze graag toevoegen (gratis vanwege itv) aan mijn abbo. Ik krijg dat via KPN niet voor elkaar, zonder € 25 activatie te betalen en huur voor de ontvanger die ik dus al heb. Hoe werkt dat, want ik wil niet € 4 pm betalen voor de insteekkaart.

Heb je iTV via glasvezel of via koper? In het eerste geval kun je Digitenne niet gratis activeren (want je kunt tot 6 TV ontvangers aansluiten), in het tweede geval wel, omdat daar maar hooguit twee ontvangers kunnen worden aangesloten.

Reputatie 1
Badge
Henk,

ik heb ITV via koper. Kan ik dan gewoon KPN bellen voor het gratis activeren? of gaat dat via een website, want hij moet gelinkt worden aan mijn ITV abbo.

Gewoon KS bellen en natuurlijk wel aangeven dat je een Alles-in-1 abo hebt. Je contractnummer bij de hand houden is wel makkelijk, maar volgens mij kunnen ze via postcode/huisnummer het ook wel terugvinden. Zo heb ik er twee geactiveerd.

Reputatie 1
Badge
Henk

dank je ik ga weer een nieuwe poging doen.

Marcel,

Is het jou nog gelukt om deze te activeren uiteindelijk?

Gr Michael

Reageer