Kaartje van KPN | Digitenne

  • 17 January 2019
  • 10 reacties
  • 82 keer bekeken

Brenda *** van KPN Enschede;

Hartelijk bedankt voor je luisterend oor en je fantastische manier van handelen in deze en dat ik nou net jouw aan de lijn trof!😊
Je hebt er alles aan gedaan om ons snel te helpen aan internent en tv en de overstap en terugkomst perfect te laten verlopen.
Jij bent nou HET voorbeeld voor elke bedrijf wat service verlenen inhoud, en de manier hoe je dat binnen laat komen bij de klant is toch wel een enorme kracht die je bezit.
Hoe fijn kan het weer zijn dat een stukje dienstverlening blijkbaar zo goed kan voelen!
Brenda dank je wel voor je goede oor, service, en je lieve woorden en niet te vergeten het kleinigheidje!!
We hebben inmiddels na 1.5 maand ellende en zonder tv en internet te hebben gezeten bij een andere aanbieder inmiddels perfecte tv ontvangst en internet!!

Jij wordt een grote!

Succes en de groetjes van RichardGrooters uit Zaandam

Ps: Je telefoonnummer stond niet op het kaartje klopt dat?!!😄

Admin: achternaam, ondanks dat het maar deels er stond, toch maar verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Richard! Wat mooi om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad en zo goed bent geholpen door Brenda. Ik heb je bericht naar haar doorgestuurd 🙂
Hoi Brenda helaas heeft digitenne 1 week gewerkt en zitten we nu ak een week zonder tv.
Elke keer wordt gezegd dat er een ticket is verzonden en het 24 uur duurt.
Helaas werd vandaag duidelijk gemaakt dat dit nog wel langer kan gaan duren?

Help!!!😥


Richard
Reputatie 7
Badge +30
Hoi RIchard, ik heb je berichten even losgekoppeld en er een apart topic voor aangemaakt. Brenda is op dit forum niet aanwezig en kan je hier dan ook niet helpen. Ik pak dit echter graag met je op.

Deze Digitenne, betreft dat een noodpakket? Daarvan klopt het dat die een week werkt en daarna geheractiveerd moet worden. Normaliter gebeurt dit dan binnen 24 uur. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik hiermee aan de slag voor 🙂
Goedendag,

Sinds 1 week geen Digitenne het betreft een noodpakket , er is nooit verteld dat we zonder zouden komen te zitten, we hebbe na 1 week alleen de zenders 1,2 en 3 .
Na nu een week lang te hebben gebeld is ons elkje keer meedegedeeld dat we binnen 24 uur weer tv zouden hebben omdat er continu tickets worden verzonden naar de desbetreffende afdeling , van het weekend vertelde een collega ons na te hebben gesproken met leidinggevende dat binnen 2 uur de digitenne weer zou werken.
Helaas bleek ook dit niet het geval, zelfs bleek later volgens een andere collega dat dit binnen 2 uur niet eens kon......tja..daar gaan we weer..
Na vandaag te hebben gebeld blijkt dat we wederom niet geholpen kunnen worden en het zelfs nog wel een paar dagen kan duren??😥
Ik heb alles ingevuld , mijn vorige oost elis per ongeluk hier terrecht gekomen zie ik excuses hiervoor!

Gr Richard
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor het invullen van je profiel, Richard! Kun je ook nog toevoegen het CAS-ID van de Digitenne ontvanger (staat onderop vermeld)? Dan ga ik hier alvast kijken wat ik kan doen.
Dat is : ***

Admin: CAS-ID verplaatst naar profiel
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Richard! Ik heb er naar gekeken en ik zie dat de ontvanger op dit moment correct geactiveerd is. Dus je zou weer alle zenders moeten zien. Is dat ook zo?

Zo niet, dan zit de oorzaak hem waarschijnlijk in je ontvangst. Probeer te spelen met de plaats van de antenne om zo een goed mogelijke ontvangst te krijgen. De dichtstbijzijnde mast voor jou is, denk ik, Amsterdam. Zorg dat je hem daar goed op uitricht. Wat je daarnaast kunt doen is zenders opnieuw zoeken, maar dan met een kleine aanpassing. Volg deze stappen:

- Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
- Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
- Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en zet deze eens op kanaal 27 voor bouquet 5
- Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

De reden hiervoor is dat wij het activatiesignaal meesturen met het signaal voor de zender CNN (in bouquet 5). Het standaard zender zoeken gebeurt op bouquet 1 (waar de NPO in zit). Maar omdat het signaal van de NPO vaak wat sterker is, zegt de ontvanger dan eerder dat de ontvangst goed is. Terwijl bouquet 5 dan misschien toch niet goed genoeg binnenkomt.
Hoi Eric bedankt voor je diensten in deze! Ik heb toevallig 15m geleden een sms gehad waarin vermeld werd dat het direct online pakket weer geacriveerd is.
De zenders zijn weer actief ja, alleen krijg ik bij de neeste zenders nu beeld storingen en bij sommige de code e030-0 te zien en geeft aan dat er een storing is.
Dus als de zenders nu nog werken dan zou het helemaal toppie zijn natuurlijk!😄
Bij deze een vraagje, betekent dit dat wij volgende weer weer een hele week zonder tv zitten ivm het feit je dus na 1week geen noodpakket digitenne meer hebt en blijkbaar weer geactiveerd moet worden??
Wij hopen van niet natuurlijk..

Groet Rich
Reputatie 7
Badge +30
Super, dan is de activering nu weer rond. En, inderdaad, dat is helaas maar weer voor een week. Dat betekent dat op dinsdag 5 februari de activatie weer verloopt. Als je dan gelijk weer contact opneemt met de klantenservice zou het dan binnen 24 uur geregeld moeten zijn. Je mag het ook hier bij mij aangeven, maar dan ben je afhankelijk van mijn werktijden voor ik er op kan reageren. Dus dan is even bellen of chatten sneller.

Wat betreft storingen, dit ligt dan in de meeste gevallen aan de ontvangstkwaliteit. Kijk of je de antenne op een andere plek kunt neerzetten. Gebruik anders ook nog de manier van zender zoeken die ik hier boven beschreef.