Beantwoord

Kan geen commerciële zenders ontvangen

  • 29 November 2022
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Badge

Een nieuw digitenne erbij, hier kan ik een commerciële zenders op ontvangen

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 November 2022, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sandra Schepers ,

Zet de ontvanger aan op NPO 1 en laat die aanstaan. De TV mag eventueel uitgezet worden.

Er wordt dan (al dan niet door een moderator) een activatiesignaal gestuurd.

Het kan enkele dagen duren voordat je aan de beurt bent.

Duurt je dat te lang? Dan morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sandra Schepers, grote kans dat het inmiddels al wel werkt, maar heb zojuist toch nog even het CAS-ID een refresh gegeven. Er is een nieuw activatiesignaal naar de ontvanger gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +28

@Sandra Schepers 

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

Badge

Goeden morgen, alle zenders zijn weer te bekijken! Bedankt voor jullie hulp! Ik heb de ontvanger drie dagen aan gelaten, en toen kwamen  de gewenste zenders erbij! 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo 👍🏼 En graag geholpen natuurlijk….