Beantwoord

Kapotte afstandsbediening van mijn digitenne de ZXV7200

  • 24 October 2020
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 1

Afstandsbediening van mijn digitenne werkt niet goed ! Graag omruilen kan dat ?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 October 2020, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marpet ,

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Werkt het nog steeds niet? Vervang de batterijen eens door nieuwe. 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag? Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt. 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 1

Hallo Noordzee, dank voor je reactie wij hebben alles wat je in de reactie hebt aangegeven gedaan, soms doet hij een avond goed en de volgende avond weer niet. Wij wonen zelf in Ridderkerk maar gebruiken de Digitenne in onze caravan in Stellendam met de oude afstandsbediening nooit geen problemen mee gehad maar na het omwisselen van het kastje en de afstandsbediening helaas alleen maar problemen  Ik gaat het forumprofiel nu invullen !

Reputatie 7
Badge +28

OK @Marpet ,

Dan kan een moderator jou een vervangende afstandsbediening opsturen. 

 

Reputatie 1

Ik hoef dan verder niks te doen ?

Reputatie 7
Badge +28

Er komt hier vanzelf een moderator langs. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo Marpet, ik ga een nieuwe afstandsbediening opsturen. Deze komt per post jouw kant op. Diegene die het niet goed doet, hoeft niet retour.

Reputatie 1

Top !