Beantwoord

Kapotte Digitenne antenne

  • 13 July 2019
  • 13 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
K heb mijn atenne van digitenne kapot zou graag een nieuwe hebben
icon

Beste antwoord door Noordzee 14 July 2019, 18:54

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Patrick,


Dat is vervelend, dan heb je geen ontvangst meer!

Een moderator kan jou een nieuwe sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Wil je ook nog even opgeven of je een binnenantenne gebruikt of een buitenantenne?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Patrick puts, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik help je graag aan een nieuwe, maar het is voor mij wel belangrijk om te weten waar ik hem naartoe kan sturen (ingevuld in je Forum profiel) én of je gebruik maakt van een montage set voor buiten.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 1
Badge
K heb alle gegeven ingevult gr
Reputatie 7
Badge +21
@Patrick puts, dankjewel. Gebruik je de antenne binnen of buiten op dit moment?
Reputatie 1
Badge
Op moment buiten
Reputatie 7
Badge +21
Ah top, bedankt. Ik heb een nieuwe antenne inclusief montage set voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op zodat je snel weer televisie kan kijken!
Reputatie 1
Badge
Oke super echt bedankt is vervelend nu.is wel jammer dat k nu meer betasl voor minder zenders vroeger kon k nog op de fransman f1, kijken of op de duitser maar die zijn nu ook weg helaas maar wel bedankt voor de snelle reactie
Reputatie 7
Badge +28
Als je van de week de buitenantenne hebt gemonteerd, dan heb je een aardige kans dat je weer ontvangst gaat krijgen op de Duitse zenders. De Waalse zenders zal lastig worden.

Als je de antenne hebt gemonteerd (zo hoog mogelijk), doe dan het volgende:

1/ Ga in het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef dan een opdracht zenders-zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.

Als het lukt, dan staan de Duitse zenders helemaal achteraan jouw zenderlijst.
Probeer het uit met de antenne gericht naar verschillende kanten.
Want de antenne die jij krijgt opgestuurd is behoorlijk richtingsgevoelig.

Leuke uitdaging! 👍🏽
Reputatie 7
Badge +21
@Patrick puts, laat je even weten of het met de nieuwe antenne weer werkt? 🙂
Reputatie 1
Badge
Ja werkt weer gelukkig
Reputatie 7
Badge +28
Heb je ook weer ontvangst van de Duitse zenders?
Reputatie 7
Badge +28
Geef dan een opdracht zenders-zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.

Als het lukt, dan staan de Duitse zenders helemaal achteraan jouw zenderlijst.
Probeer het uit met de antenne gericht naar verschillende kanten.
Want de antenne die jij krijgt opgestuurd is behoorlijk richtingsgevoelig.

Leuke uitdaging! 👍🏽


@Patrick puts

Ik ben (als hobbyist) nog steeds nieuwsgierig of het jou nu weer gelukt is om de Duitse zenders in jouw zenderlijst te krijgen. Is dat gelukt?
Reputatie 7
Badge +28
Oke super echt bedankt is vervelend nu.is wel jammer dat k nu meer betasl voor minder zenders vroeger kon k nog op de fransman f1, kijken of op de duitser maar die zijn nu ook weg helaas maar wel bedankt voor de snelle reactie


@Patrick puts

Ik ben (als hobbyist) nog steeds nieuwsgierig of het jou nu weer gelukt is om de Duitse zenders in jouw zenderlijst te krijgen. Is dat gelukt?

Reageer