Beantwoord

Kastje retour, nu herinnering gekregen terwijl nieuwe niet werkt

  • 8 May 2019
  • 19 reacties
  • 267 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb mijn oude Digitenne ontvanger incl. insteekkaart 3 weken geleden al aan chauffeur meegegeven en van hem het nieuwe kastje gekregen. En nu brief dat ik kastje nog niet heb geretourneerd. Verder heb ik geprobe😣erd de boel op te starten, het lukt dus niet door codes en bericht dat mijn Digitenneabonnement nog niet geactiveerd is.
Kijk al meer dan 10 jaar met het oude kastje, nu niks meer. ja gelukkig heb ik in woonkamer interactieve tv van KPN. Ik weet het niet meer. Betalingen gaan overigens gewoon door?!!!😲

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 May 2019, 18:37

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Claudia66

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Claudia66, Zoals je kunt lezen in het bericht van Noordzee komt het probleem vaker voor. Maar dit is iets wat we kunnen fixen 🙂 Vul je jouw gegevens in, in het profiel? Dan pak ik het op en kun je z.s.m. weer tv kijken. Ook zoek ik uit hoe we de herinnering van je retour kunnen afmelden.
Reputatie 1
Ik heb nu mijn profiel aangemaakt. Heb ned 1,2 en 3 en hij heeft er veel meer gevonden maar zegt nog steeds uw abonnement is niet nog? geactiveerd. Laat alles nu maar even aanstaan miss ben ik ongeduldig 😉
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Claudia66, Ik lees dat je al meer zenders hebt gevonden. Zie je inmiddels alle zenders?
Reputatie 1
Nee als ik zenders zoeken doe, zie je dat hij de commerciële enz zenders ziet maar ik krijg ze niet. Boodschap blijft uw abonnement is niet geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +19
@Claudia66, Dan activeer ik het CAS-ID nummer opnieuw. Klopt het wel dat je maar één digitenne ontvanger in gebruik hebt?
Reputatie 1
@Claudia66, Dan activeer ik het CAS-ID nummer opnieuw. Klopt het wel dat je maar één digitenne ontvanger in gebruik @Claudia66, Dan activeer ik het CAS-ID nummer opnieuw. Klopt het wel dat je maar één digitenne ontvanger in gebruik hebt?

Jazeker in de slaapkamer. Destijds toen een installateur van KPN de interactieve tv en internet enz in stalleerde kon hij het niet voor elkaar krijgen er twee tv op aan te sluiten. Heel jammer,,daarom digitenne, slecht signaal in slaapkamer vandaar vandaag nieuwe ontvanger voor internet wifi en interactieve tv sjonge het is wel een zooitje bij mij
Reputatie 7
Badge +19
@Claudia66, Ik heb het CAS-ID nummer opnieuw geactiveerd. Kun je kijken of alles nu goed gaat en je alle zenders te zien krijgt?
Reputatie 1

@Claudia66, Dan activeer ik het CAS-ID nummer opnieuw. Klopt het wel dat je maar één digitenne ontvanger in gebruik @Claudia66, Dan activeer ik het CAS-ID nummer opnieuw. Klopt het wel dat je maar één digitenne ontvanger in gebruik hebt?

Jazeker in de slaapkamer. Destijds toen een installateur van KPN de interactieve tv en internet enz in stalleerde kon hij het niet voor elkaar krijgen er twee tv op aan te sluiten. Heel jammer,,daarom digitenne, slecht signaal in slaapkamer vandaar vandaag nieuwe ontvanger voor internet wifi en interactieve tv sjonge het is wel een zooitje bij mij

En wat nu? Ik heb dus Digitenne apart, Interactieve tv en internet samen en mobiel apart Is dat überhaupt handig?
Reputatie 1
@Claudia66, Ik heb het CAS-ID nummer opnieuw geactiveerd. Kun je kijken of alles nu goed gaat en je alle zenders te zien krijgt?
ja ga ik nu doen!
Reputatie 7
Badge +19
Het is mij niet duidelijk of het nu weer werkt. Kun je dit toelichten? Zie je alle zenders weer? Je Digitenne abonnement heb je niet apart. Je hebt nog een Internet+iTV Thuis Instap abonnement en daar zit Digitenne bij in.
Reputatie 1
foutcode E017-0 en abonnement nog niet geactiveerd
Reputatie 1
Het is mij niet duidelijk of het nu weer werkt. Kun je dit toelichten? Zie je alle zenders weer? Je Digitenne abonnement heb je niet apart. Je hebt nog een Internet+iTV Thuis Instap abonnement en daar zit di
Reputatie 1
Ok dat wist ik niet sorry. Enfin nog geenzenders behalve 1,2 en 3
Reputatie 1
JJaaaaaaa!!!! Ik heb alle zenders nu!!!!!!
Hartelijk bedankt voor al uw hulp!!! 😁👍👍
Never give up ben blij!!!!
Reputatie 5
Badge +4
Weer een tevreden klant, gaat lekker zo.
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar 🙂 Graag gedaan hoor! Mocht je toch nog andere vragen hebben, laat je het dan weten @Claudia66 ? 🙂
Reputatie 1
Ja zal ik zeker doen!!! 😊
Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat alles weer werkt!

Reageer