Beantwoord

Ketnet: geen TT ergo geen 888-ondertiteling

  • 8 September 2019
  • 6 reacties
  • 178 keer bekeken

Foutje denk ik met Ketnet (Digitenne, HD, 31).
Er zit geen teletekst op voor 888. Terwijl ze dat wél gebruiken op die zender. Op de sd versie (ITV, SD, 31) zit het wel en ook komt bij Ketnet op Digitenne (HD-versie) wel het logo voor TT888 in beeld.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 September 2019, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @PeterG . Wij hebben hier geen digitenne opstelling meer en we lopen een beetje achter met oppakken van topics. Is het nog steeds zo dat op die zender geen ondertiteling zit? Want dan stuur ik het door naar development. 🙂
Als je bij Ketnet op de teletekstknop drukt geeft de ontvanger "geen teletekst". Daardoor kun je 888 niet kiezen. (niet veranderd tot op dit moment)

Ook 'ondertiteling aan' in het menu geeft geen effect. Dat werkt alléén op BBC One en Two.
Duidelijk. Ik heb de mail verstuurd. Ik laat je zo spoedig mogelijk weten waarom dit zo is en of er verandering in komt! 🙂
Er lijkt gelijk schot in de zaak. Als ik het goed begrijp is nu de ondertitelfunctie via het menu aangezet. Kun je dat tzt eens testen, @PeterG ? Wordt uiteraard weer zeer gewaardeerd.
Ja, dat werkt idd!
Fijn. Ik ben blij dat ze het zo snel konden oppakken! Tot de volgende keer, Peter 🙂