Klacht over beeindiging Digitenne

• 22 februari 2016
  • 2 reacties
  • 163 keer bekeken

Op dit forum wil ik graag mijn klacht kwijt in de hoop dat KPN mij alsnog een passende oplossing biedt.
Op 20.10.2015 heb ik online mijn Digitenne abonnement (mijn enige abonnement bij KPN) opgezegd en vrijwel meteen daarna (10 minuten later) deze beeindiging ook nog eens telefonisch bevestigd. De jongedame aan de telefoon zij dat dit akkoord was maar dat ik mogelijk nog wel door KPN gebeld zou worden.
Ik kreeg vervolgens een automatisch gegenereerde bevestiging (zie onderstaande mail). Hierin staat dat KPN eventueel nog contact opneemt om de beeindiging te bespreken.

Op 22.1.2016 heb ik opnieuw gebeld, toen ik zag dat er opnieuw geld was afgeschreven. Een meneer legde mij uit dat hij per direct het abonnement zou beeindigen en dat ik een mail moest sturen met de opzegbevestiging uit oktober. Desgevraagd zou ik dan niets meer hoeven doen en ik hoefde enkel de bevestiging af te wachten, zo beloofde hij. De door mij teveel betaalde maanden aan abonnementskosten (van december tot en met februari) zouden dan worden teruggestort. Vervolgens ontving ik een mail dat de opzegbevestiging zou bestaan uit 2 delen. Het deel "abonnementen" zou hij missen. Dit deel is echter nooit door mij ontvangen. Veder wordt aangevoerd dat men geen notitie kan terugvinden van een telefoongesprek omtrent de opzegging. Er zou daarom maar 1 maand worden gecrediteerd.

Kortom: ik heb vanaf oktober 2015 zowel online als door middel van twee telefoontjes naar de klantenservice gepoogd mijn Digitenne-abonnement op te zeggen. Het is - ondanks beloftes 'dat het in orde is' - weinig 'service'-gericht dat een en ander niet in orde bleek. Ook vind ik het onbegrijpelijk dat van beide telefooncontacten geen enkele notitie is gemaakt.

Aangezien ik op 20.10.2015 reeds mijn contract heb opgezegd en er enkel 1 maand opzegtermijn geldt, wil ik u vriendelijk en dringend verzoeken om alle teveel betaalde maanden nog te crediteren.

Met vriendelijke groet,

Mirjam

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Da's geen fijn ervaring Mirjam, goed dat je dit hier komt melden! Ik ga je hier bij helpen. Daarvoor heb ik wat gegevens nodig. Reageer op het privébericht dat je van me krijgt, dan ga ik aan de slag.

Reputatie 7
Badge +27
Hoi , ik heb nog geen reactie van je gekregen. Is het gelukt om via andere weg dit op te lossen? Zo niet, reageer dan alsnog op mijn privébericht, dan pak ik dit op!

Reageer