Beantwoord

koppeling tussen hdmi en scart aansluiting tv

  • 13 July 2019
  • 18 reacties
  • 192 keer bekeken

Ben aan het varen dus geen huisadres ben over 4 dagen in s Hogenbosch en wil graag in kpn winkel de koppeling ophalen
icon

Beste antwoord door Joran 18 July 2019, 12:05

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Heb jij een ZTE of een Rebox ontvanger?
Dat is van belang omdat de aansluitingen (aan de achterkant) anders zijn.

Verder is het handig als je jouw profiel hier op het forum volledig wilt vullen.

Een moderator kan dan het gewenste onderdeel opsturen. Hopelijk lukt dat naar de winkel in Den Bosch.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Alexander! We leveren geen koppelstuk om hdmi naar scart om te zetten. Wel dit scart verloopstuk: Digitenne 3,5mm Videokabel + RCA Scartconvertor. Bij een omruil (van een verouderde Digitenne ontvanger naar een nieuwe ontvanger) is deze meegeleverd in het pakket. Als je een nieuwe klant bent zit er in het installatiepakket een code waarmee je dit verloopstuk gratis kunt bestellen in de webshop.

Ik kan dit verloopstuk ook nasturen maar niet naar een KPN winkel. Wel naar een servicepunt in Den Bosch. Kun je daarvoor je profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer? Als je bij benadering kunt aangeven waar je met de boot ligt kan ik een servicepunt in de buurt kiezen. Die informatie kun je ook toevoegen aan je profiel in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Kun je een reactie sturen zodra je profiel is aangevuld?
Reputatie 7
Badge +28
@Joran

Ik zie dat het profiel gevuld is. Je kunt weer aan de slag! 😎
Reputatie 7
Badge +28
Top @Noordzee!

@Alexander uijthoven: Ik zie dat het verloopstuk een paar dagen geleden al is verstuurd naar je thuisadres. Is dit al gelukt? Omdat dit een brievenbuspakketje is wordt het even wat lastiger. Deze sturen we eigenlijk altijd naar het thuisadres en het duurt twee werkdagen om te versturen. Als het om een omruil gaat (defecte ontvanger bijvoorbeeld) kunnen we de volgende dag al een servicepunt kiezen.

Indien nodig kan ik handmatig een servicepunt kiezen maar dan ligt het pakketje daar zaterdag. Ben je dan nog in Den Bosch? En kun je bij benadering aangeven waar ongeveer? Dan kunnen we voorkomen dat je de halve stad door moet op zoek naar een servicepunt 😉
Reputatie 7
Badge +28
Ik denk dat het inmiddels een beter idee is, om het scart-verloopstuk gewoon naar zijn huisadres te sturen.

Als dat al niet gedaan is. Want de info hierboven spreekt elkaar wat tegen.
Reputatie 7
Badge +28
Dat is de 13e al gebeurd. Dus ik hoop dat @Alexander uijthoven nog even kan toelichten of er nog actie nodig is van onze kant.
Reputatie 7
Badge +28
En @Alexander uijthoven

Werkt het koppelstuk?
Want dan het topic gesloten worden...
En @Alexander uijthoven

Werkt het koppelstuk?
Want dan het topic gesloten worden...

Ga jij daarover, sluiten topic? Ik dacht alleen moderatoren en die sluiten zelden of nooit een topic.
Reputatie 7
Badge +28
Nee, ik kan dat niet.

Maar @Alexander uijthoven kan dat wel doen.
Nee, ik kan dat niet.

Maar @Alexander uijthoven kan dat wel doen.

Die kan dat ook niet, nogmaals alleen moderatoren kunnen dat en die doen dat.....
Reputatie 7
Badge +28
@Jan-D

Neem nu maar van mij aan dat een topic-starter ook deze mogelijkheid heeft.

Ik snap niet waarom jij aan mijn woorden twijfelt. Nooit zelf een topic gestart?
Hallo @Noordzee , ik twijfel geen moment aan je woorden, alleen bij Telfort kan dat zeker niet.
Ik heb op dit forum ook een paar eigen topics, wil jij mij s.v.p.uitleggen hoe ik deze sluit?
Reputatie 7
Badge +28
Dan moet je op “ Beste antwoord” klikken. Voor een topic-starter is dat zichtbaar linksonder iedere reactie.

Maar ter nuancering: Dit kan alleen als je een onderwerp gestart bent als “vraag” .

Als je kiest voor “conversatie” dan is er geen “Beste antwoord “ mogelijk. Een conversatie kan dan ook niet gesloten worden.

@Jan-D : Hopelijk heb ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd.
Hallo @Noordzee , ik heb diverse topic met vragen lopen die tevens beantwoord zijn met beste antwoord en binnen die topic kan ik of iemand anders nog steeds reageren.
Die topics zijn dus echt niet gesloten.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Jan,

Aha, op die manier. Zo kan je het natuurlijk ook bekijken.

Maar voor mij is een topic gesloten als die op beantwoord is gezet. Dat kan je zien door het groene vinkje in het overzicht.

Anders is het vinkje nog grijs.
Hallo @Noordzee , in mijn optiek is een topic gesloten als je binnen dat topic niet (meer) kunt reageren.
Deze discussie is wat mij betreft nu dus 'gesloten'.☺️
Reputatie 7
Badge +28
Wij gaan het nooit eens worden. Maar dat mag. We leven in een vrij land.👍
Reputatie 7
Badge +28
Wat een discussie 😉 Jullie bedoelen iets anders maar het klopt allebei. We sluiten een topic zelden maar als een antwoord is gemarkeerd wordt het wel als 'af' gezien. Nieuwe reacties van anderen worden verplaatst naar een nieuw topic. Maakt het niet altijd overzichtelijker maar dat doen we om het zo laagdrempelig mogelijk maken om te reageren.

@Alexander uijthoven: Ik ga er voorzichtig vanuit dat dit probleem is opgelost, anders hadden we wel van je gehoord. Als dat niet het geval is, stuur dan nog even een reactie.

Reageer