Beantwoord

Kosten Digitenne abonnement

  • 30 July 2020
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik héb al jaren digitene nu heb ik vorig jaar nieuwe kastje gehad ik had 1 kastje en 1 insteekkaart ik heb nu 2 kastjes maar 1 kastje is volgens jullie website gratis en de tweede 5 euro waaróm betaal ik dan 28 euro per maand ipv 23 euro wat het zou moeten zijn

icon

Beste antwoord door Natasja 14 August 2020, 13:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Prunilla ,

Dan gaat er iets niet goed. 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de twee CAS-ID nummers? De CAS-ID nummers kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik heb profiel bij gewerkt

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Prunilla. Van harte welkom hier. Dat klopt inderdaad niet. Je geeft aan dat je twee Digitenne ontvangers hebt. Als ik je abonnement erbij pak, zie ik dat je drie Digitenne ontvangers hebt, waarvan de eerste gratis is. Heb je wel een poosje drie ontvangers gehad? Als het goed is zou je dit ook terug moeten zien in MijnKPN. Ik raad je aan om de derde Digitenne ontvanger op te zeggen. Dan zou alles weer moeten kloppen. Als het niet lukt, laat het dan gerust weten. Dan kan ik voor je aan de slag.

Reputatie 7
Badge +28

@Prunilla

Is het gelukt om één Digitenne-ontvanger op te zeggen via Mijn KPN? 
 

Een alternatief is om even te bellen met  0800-0402. 

Het is nog niet gelukt hoe weet ik welke ik moet opzeggen heb namelijk met het aanmelden ook al veel problemen gehad dat de ene werd aangemeld en de andere weer werd afgemeld dus als ik de verkeerde opzeg gaat er iets fout en krijg ik dan niet automatische een oproep om dat kastje terug te sturen want die heb ik dus niet

Reputatie 7
Badge +28

@Prunilla 

Dan adviseer ik jou om te bellen met 0800-0402. Dan regelen ze het meteen voor jou. 

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Prunilla. Ik heb de derde Digitenne tv-ontvanger voor je opgezegd en ik heb daarnaast een vergoeding van € 15,- doorgevoerd uit coulance voor de periode waarin je niet terecht voor de ontvanger hebt betaald. Als ik nog iets anders voor je kan doen, lees ik het graag. 

@Natasja dank je wel voor je hulp

Reageer