Beantwoord

Kosten voor Digitenne

  • 19 January 2020
  • 9 reacties
  • 806 keer bekeken

Kosten zijn nu inmiddels 22.50 per maand.

17.50 voor abbonement en 5 euro voor de huur van de tuner.

Dus helaas geen extra voordeel meer 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 January 2020, 09:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@MarcelenYmke 

Dat kan niet kloppen.

Dit zijn de huidige prijzen: 

Digitenne startpakket

In 3 min
geregeld

€ 17,00 /mnd

Excl. eenmalige activatiekosten€ 25,00

Inclusief

  • 1 gratis draadloze HD-TV-ontvanger
  • 30 TV-zenders in HD-kwaliteit
  • 28 radiozenders

Breid je pakket uit met:

1 Extra TV-ontvanger+ € 5,00 /mnd

2 Extra TV-ontvangers+ € 10,00 /mnd

FOX Sports+ € 9,99 /mnd

 

 

Oeps scheelt 50 cent sorry.

Maar scheelt 17 euro met voor die tijd.

Je betaalde enkel en alleen de huur van ontvanger

Reputatie 7
Badge +28

Op de tool van KPN Hussel zit momenteel een fout. De vijf euro voor de eerste ontvanger is een fout. Deze fout is bekend bij KPN, maar nog niet opgelost. 

 

Maar als jij al Interactieve TV hebt, dan kun je een tweede en derde ontvanger erbij nemen voor vijf euro per maand. Die tweede en derde ontvanger mogen een Digitenne-ontvanger zijn.  Je kunt de tweede en de derde ontvanger maandelijks erbij nemen en weer opzeggen. 

@Noordzee 

Reactie van KPN webcare op Twitter

Dit is inderdaad erg vreemd, dit was in het verleden zeker niet het geval. Ik kan ook verder weinig vinden over deze wijziging in onze systemen. Ik heb het overlegd met enkele collega's en wanneer we het reproduceren zien we inderdaad ook dat er €17,- in rekening wordt gebracht voor het Digitenne abonnement. Daar moeten we op dit moment dan ook vanuit gaan. Mijn vermoeden is dat na het afsluiten wordt geconstateerd dat je een Internet en TV pakket hebt en dat daardoor de abonnementskosten komen te vervallen, maar dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen. Ik vrees dat je er dan ook vanuit moet gaan dat de kosten voor Digitenne €22,- per maand bedragen. Mijn excuses voor de verwarring.

Reputatie 7
Badge +28

Webcare op Twitter heeft het niet bij het juiste eind.

Er zijn hier op het forum al diverse andere meldingen geweest. Het probleem is bekend en het gaat opgelost worden. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Marcel & Ymke, zou je het forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit even verder na. We ervaren inderdaad een issue dat de inbegrepen Digitenne ontvanger niet meer gratis terwijl dat wel zou moeten. Maar ik zie op jouw afbeelding ook abonnementskosten voor Digitenne terwijl je interactieve tv hebt. En dat is niet een bekend probleem. Dus dat check ik graag even.

Bij de (oude proposities )Alles in 1 Thuis xxx en Alles in 1 Glasvezel xxx abonnementen kan een Digitenneontvanger niet toegevoegd. Dan heb je er een volledig digitenneabonnement bij.

Heb je Alles in 1 xxx dan zou je alleen de ontvangers à € 5 per maand moeten betalen idd. Het nieuwe digitennesysteem is niet meer gratis i.c.m. Interactieve tv. Want je kunt geen ontvanger meer kopen, maar alleen huren.

Ook met “internet + tv … “ abonnement alleen de prijs per ontvanger per maand.

Reputatie 7
Badge +30

Dat is wel een goede toevoeging, met een klein beetje nuance. Bij KPN kan een Digitenneontvanger aan het abonnement toegevoegd worden zonder dat je abonnementskosten betaald. Mits je al interactieve tv hebt. Als je echt nog een heel oud abonnement hebt dan kan het zijn dat dit niet kan.  Maar, gezien de prijs van je Pluspakket verwacht ik niet dat jij een zodanig oud abonnement hebt. Heb je wellicht Telfort Glasvezel? Want daar geldt inderdaad voor dat het Digitenne abonnement niet gratis is in combinatie. Dit omdat je bij dat glasvezel abonnement de mogelijkheid hebt om tot 6 interactieve tv ontvangers te hebben.