Beantwoord

Kosten voor Digitenne omruilen via thuislevering

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 146 keer bekeken

Ben nu ruim 2 maanden bezig geweest met het omruilen van mijn digitene apparatuur.
diverse keren is het afleveren op het afhaalpunt niet gelukt ( is daar nooit aangekomen )
Op het advies van een medewerker is het na diverse telefoontjesin 3 keer gelukt mijn apparatuur thuis te leveren ( heb 3 Ontvangers ).
nu zie ik op mijn rekening 2 x 10 euro afleverkosten, hier ben ik het dus niet mee eens.
dat het jullie niet lukt om de apparatuur in 1 keer op het afhaalpunt te leveren wil niet zeggen dat ik dan de kosten moet betalen.
In afwachting van jullie reactie hoop ik op een oplossing.

met vriendelijke groet,
Ton
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 January 2019, 21:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond tondelsi1953, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat ben je hier enorm lang mee bezig geweest, wat totaal niet de insteek is 😞 Mijn excuses daarvoor. Levering thuis brengt inderdaad kosten met zich mee, maar ik zal deze kosten voor je vergoeden. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan pak ik de gegevens erbij en zal ik het voor je in orde maken.
Reputatie 7
Badge +21
@tondelsi1953, ik zie dat je inmiddels je klantnummer hebt ingevuld. Heel fijn! Ik zag dat de kosten inderdaad in rekening gebracht zijn. Helaas kan ik aan deze factuur niks meer doen. Wat ik nu gedaan heb is € 20,00 in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur. Dat betekent dat de factuur van februari € 20,00 minder zal zijn dan normaal gesproken.

Nogmaals onze excuses hiervoor, hopelijk is het bij deze opgelost. Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer