Beantwoord

KPN digitenne

  • 16 April 2019
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Al jaren maak ik gelukkig gebruik van KPN digitenne op de camping. Nu is het zo dat KPN blijkbaar bezig is met het leegmaken van het magazijn met betrekking tot de kastjes... Het lijkt er dan ook op dat ik straks niet meer onbezorgd tv kan kijken in mijn caravan.

Ik reis door heel Nederland en heb dan ook graag overal verbinding. Op de campings is het niet altijd vanzelfsprekend dat er internet is wat ervoor zorgt dat ik zeker een ontvanger nodig heb in de vorm van een module. Ik heb simpelweg geen ruimte voor een kastje in mijn caravan daar mijn tv op een draaibeugel hangt.

Kan iemand mij misschien helpen met een oplossing hiervoor op dit moment totdat de nieuwe module uitkomt. Graag wil ik ook weten wanneer deze module dan ook uitkomt..

Hoor graag.

Met vriendelijke groet,

P. Wakker
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 April 2019, 18:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi P.wakker,

Die oplossing is er nog niet. Mogelijk in de toekomst wel, maar zeker niet op korte termijn. Ik kan je wel vertellen dat de nieuwe ontvanger maar een heel klein kastje is, dus je zou het is kunnen proberen. b.v. bovenop de TV of zoiets..

Meer info over het ontbreken van de CI-module/insteekkaart:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/waarom-geen-digitenne-insteekkaart-meer-na-de-omruiling-dit-is-de-reden-466163
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @P.wakker. Welkom op het forum! Zoals al Noordzee al aangeeft is er op dit moment geen andere oplossing. Het is niet bekend of en wanneer er weer een insteekkaart beschikbaar komt voor Digitenne. Zodra er mogelijkheden zijn om de ontvanger om te ruilen voor een insteekkaart zullen we dit zeker laten weten op het KPN Forum. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +28
@P.wakker : Kan je nog even aangeven wat voor type TV je in jouw caravan hebt? Want er is een grote kans dat die TV helemaal niet geschikt is voor een mogelijke insteekkaart in de toekomst.

Reageer