Beantwoord

Kpn digitenne kastje.

• 30 maart 2018
  • 5 reacties
  • 908 keer bekeken

Hallo.

Hoeveel kost het om een digitenne kastje los te kopen? Mijne is kapot.
icon

Beste antwoord door PeterG 30 maart 2018, 20:06

Los zijn ze niet officiëel te koop. KPN levert alleen huur sinds 2008. (jawel 08; geen typfout)
Heb je nu een koop-kastje (uit het verre verleden; ruim 10 jaar) dan wordt het nieuwe kastje bij een abo dus nu huur inderdaad à € 5 per maand.
Als er later dit jaar met het nieuwe systeem gaat worden uitgezonden heb je niets meer aan een (bv in het buitenland) gekocht kastje: het abo werkt dan alleen nog met de nieuwe huurontvanger van KPN.
Wil je dit uitstellen dan kun je tot die tijd af met een kastje uit de kringloopwinkel.

Over de verandering naar het nieuwe systeem:
Klaar voor de toekomst: veranderingen bij Digitenne
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond wel kom op het forum. Haranka. Volgens mij is dit artikel gratis bij kpn als u een abonnement heeft. Als u gratis nummer kpn klantenservice beld 0800 0402 komt het zeker goed succes ☺️
Reputatie 5
Badge +3
Hallo.

Hoeveel kost het om een digitenne kastje los te kopen? Mijne is kapot.

Er zijn alleen nog huur decoders tenzij je genoegen kan nemen met NPO 1, 2 en 3.
Maar dan heb je eigenlijk ook geen Digitenne (geen abonnement)
Reputatie 7
Het lijkt me toch, als je een abonnement hebt, dat je deze gewoon van KPN hebt (huur).
Dan kun je gewoon de helpdesk bellen 0800-0402 en je verhaal doen. Je krijgt dan direct het allernieuwste model ontvanger.

Kijk je alleen NPO dan kun je er, nu nog, eentje halen bij de kringloop. Die zijn ca. € 5.
Nou, we hebben een abbo.
Nou mijn pa. Die zit in het buitenland. Maar als ik een nieuw kastje wil dan is dat 5 eu pm extra. Heb al gebeld. Dus vandaar mijn vraag hoeveel een kastje los kost 🙂
Reputatie 7
Los zijn ze niet officiëel te koop. KPN levert alleen huur sinds 2008. (jawel 08; geen typfout)
Heb je nu een koop-kastje (uit het verre verleden; ruim 10 jaar) dan wordt het nieuwe kastje bij een abo dus nu huur inderdaad à € 5 per maand.
Als er later dit jaar met het nieuwe systeem gaat worden uitgezonden heb je niets meer aan een (bv in het buitenland) gekocht kastje: het abo werkt dan alleen nog met de nieuwe huurontvanger van KPN.
Wil je dit uitstellen dan kun je tot die tijd af met een kastje uit de kringloopwinkel.

Over de verandering naar het nieuwe systeem:
Klaar voor de toekomst: veranderingen bij Digitenne

Reageer