Beantwoord

kpn foutcoden

  • 15 September 2019
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Beste,

ik krijg nu na ongeveer 1 weken de foutcodes E017-0 & E150-0. Hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 18 September 2019, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef in dit topic een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28
@Sweetlopi

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef in dit topic een seintje wanneer dit gedaan is.


Hoi @Sweetlopi . Ik zie nog geen reactie in het topic dat @Noordzee doorgeeft. Mocht je hier verdere hulp bij hebben kun je dan zijn advies opvolgen? We helpen je dezelfde dag nog in dat topic!
Ik zet hier even een slotje op. 🙂