KPN klantenonderzoek nav mijn opzegging

• 12 december 2018
  • 4 reacties
  • 305 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +11
Ik ontving gisteren een verzoek om een enquête in te vullen nav het opzeggen van ons digitenne abonnement.
Dat heb ik inmiddels gedaan, het waren nog geen 10 vragen.
Bij de reden van opzegging stond mijn reden er ook bij, het vervallen van de opnamemogelijkheid.
Nu ja, ter info.
Wij hadden digitenne vanaf bijna het begin, wegens een hooglopend conflict met de ca$ema (en velen met mij)
De eerste digitenne ontvangers waren echte krengen, maar nadien geen enkel probleem, ook nu kijk ik nog naar de FTA zenders in HD, prima.
En we hebben het geluk dat we in het groningse buitengebied een glasvezel (2 eigenlijk) kregen van de lokale kabelclub, toevallig naar de juiste plaats verhuisd 🙂

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ik heb in de prille beginfase van Digitenne een Brainwave-ontvanger aangeschaft. Dat was in de tijd dat Digitenne nog niet landelijk draaide.

Die had een blauw kaartje (op de foto rechtsboven). Later nog een Samsung erbij met een wit kaartje. Beide kaartjes heb ik zelf nooit gebruikt voor een betaald abonnement. De andere tien kaartjes zijn allemaal oude smartcards van de satelliet. Eenmaal Engeland, eenmaal Zwitserland, driemaal Irdeto en driemaal Seca. De satellietkaartjes hebben allemaal gewerkt in het verleden.

Reputatie 7
Badge +18
Indrukwekkende collectie heb je Noordzee 🙂
Reputatie 4
Badge +4
ja heb er nog een paar liggen hier, en de laatsten waren geheel blank.
Zelf de code in gemaakt om te kijken, niet om geld uit te sparen maar gewoon om het kunnen.
Toen dat tot in de puntjes onder controle was, de code verpakking maakt niet meer uit, was de grap er af.
Met de code (irdeto) van digitenne nooit bezig geweest, was de moeite niet waard.

Theo
Reputatie 7
Badge +22
Op de foto staan alleen mijn officiele kaartjes. Het programmeren van goldkaartjes was destijds een leuke bezigheid. Ook voor mij niet om de kosten te besparen, maar gewoon voor de lol. Het ging om de kick om "de hele wereld" te kunnen ontvangen. Nu kan je via internet veel zien met behulp van streams.

Reageer