Beantwoord

Waarom een nieuwe Digitenne ontvanger als ik de oude hier nog heb?

  • 24 January 2020
  • 9 reacties
  • 137 keer bekeken

Mijn Digitenne was door een fout bij KPN afgesloten.

Nu belde ik ze na het verbouwen van mijn zoon zijn kamer omdat ik zag dat hij afgesloten is.

Nu wordt er een nieuw kastje opgestuurd, terwijl ik het CAS nummer heb om weer te activeren.


Dit kan toch niet?

icon

Beste antwoord door Joep1965 24 January 2020, 22:20

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19

Had je al wel de nieuwste ontvanger?

Had je al wel de nieuwste ontvanger?

Jazeker! 

Reputatie 7
Badge +28

Nee, dit is niet zoals het hoort. 

En het is ook niet zoals het normaliter gaat. 

Maar goed, er zit nu niets anders op om het kastje dadelijk om te wisselen bij het omwisselpunt. 

 

Badge +19

Da's dan wel een beetje raar inderdaad. De telefonische klantenservice is af en toe...tsja hoe zeg je dat netjes...

Reputatie 7
Badge +28

Da's dan wel een beetje raar inderdaad. De telefonische klantenservice is af en toe...tsja hoe zeg je dat netjes...

de weg kwijt. 

Badge +19

@Noordzee jij kan de dingen zo mooi zeggen:grinning:

Houdt de afstandsbediening en de antenne!

Alleen kastje met voeding inleveren in doosje bij PostNL omruilpunt.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @FrancisH6 en welkom op het forum! Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Dit proces kan zeker milieubewuster, dat ben ik met jullie eens. :seedling: Als de Digitenne uit je abonnement opgezegd is wordt er een automatisch proces opgestart, wat inhoudt dat de ontvanger die op is gezegd weer terug moet. Als later bleek dat dit een fout was en Digitenne toch in je abonnement moest blijven, dan kan deze opnieuw aangevraagd worden. Die nieuwe aanvraag houdt echter geen rekening met een eerdere opzegging of dat je nog een ontvanger in huis hebt (hij gaat er immers vanuit dat die al retour is). Wat omslachtig en, inderdaad, niet milieubewust. Echter komt dit niet vaak voor (dat diensten per ongeluk op worden gezegd met alle postzendingen van dien). Vandaar dat hier nog geen andere manier voor is. Hopelijk is dit in de nabije toekomst wel het geval! Een stuk handiger voor jou en een stuk beter voor het milieu. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

@FrancisH6

Heb je de ontvanger inmiddels al omgeruild? 

 

Reageer