Beantwoord

krijg ineens foutmelding over zender niet in abonnement

  • 12 October 2020
  • 10 reacties
  • 144 keer bekeken

Reputatie 1

Ik kon via digitenne RTL4 etc kijken maar ineens zegt hij dat ik geen abonnement heb hierop. Ik huur dit huis, kan het zijn dat het abonnement niet betaald is?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 19 October 2020, 15:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Dat kan, maar het kan ook zijn dat het activatiesignaal niet is doorgekomen.

 

Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Stap 2) Geef een seintje! 

Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.
Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen één uur weer.:champagne:

Reputatie 1

Ik wil graag een activatiecode signaal ontvangen, alvast bedankt. Gr Cynthia 

Reputatie 6
Badge +7

Heb je ondertussen al beeld @Cynnie ? Want zo schiet het niet op. Dan kan je beter met 0800. - 0402 bellen en inspreken: ik wil een medewerker spreken.

Dan krijg je iemand aan de lijn die per direct het activatie signaal kan doorsturen. Wel je klant gegevens en het CAS id bij de hand houden.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Cynnie, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @waltervl al antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed: Ik heb zojuist het activatiesignaal naar jouw Digitenne ontvanger gestuurd. Je mag de ontvanger een uur op NPO 1, 2 of 3 laten staan, daarna zouden de zenders weer zichtbaar moeten zijn. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan kun je de zenders ook handmatig opzoeken. Ik hoor graag of je hierdoor naar alle zenders kunt kijken!

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Cynnie, kun je weer naar alle zenders kijken? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Heb je ondertussen al beeld @Cynnie ? Want zo schiet het niet op. Dan kan je beter met 0800. - 0402 bellen en inspreken: ik wil een medewerker spreken.

Dan krijg je iemand aan de lijn die per direct het activatie signaal kan doorsturen. Wel je klant gegevens en het CAS id bij de hand houden.

Het is gelukt hoor, dankjewel!

Reputatie 1

Hi @Cynnie, kun je weer naar alle zenders kijken? Ik hoor het graag van je!

Het lukt weer, bedankt 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Goed om te lezen dat je weer naar alle zenders kunt kijken! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!

Reputatie 1

Ik kan weer kijken maar helaas niet alle zenders hoor. (Hen 1 tm 8  22 en 33. Maar dit komt denk ik door een slecht signaal.?l

 

Reputatie 1

Heb nog een keer de wizard gedaan en heb nu 17 zenders dus wel oké zo.

 

Reageer