Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @KALINKA, Welkom hier. Lastig dat ook jij de foutcodes te zien krijgt. Zou je het CAS-ID nummer van de betreffende ontvanger willen toevoegen aan opmerkingen in je forumprofiel? Dan kan ik je ontvanger opnieuw activeren waardoor het probleem hoogstwaarschijnlijk is opgelost.
Badge
Heb ik gedaan
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @KALINKA, De ontvanger heb ik opnieuw geactiveerd, kun je controleren of de foutcode verdwenen is?
Badge
Ja hij doet het weer .Bedankt 👍
Ik heb dit probleem ook. Ongeveer een week geleden een nieuw digitenne kastje ontvangen. Heb geprobeerd handmatig de zenders te zoeken maar dit lost probleem niet op.

Ik heb mijn gegevens ingevoerd in mijn forum profiel zoals aangegeven. Zou een moderator hier naar kunnen kijjken?
Reputatie 7
Badge +19
@kodu, Maar natuurlijk kunnen wij hier naar kijken. Ik heb de ontvanger opnieuw geactiveerd. Als het goed is werkt het weer, anders hoor ik graag van je!
Dank @Marina_ , alles werkt weer!
Ook hier de melding dat abonnement niet is geactiveerd maar heeft wel gewerkt in het verleden. Zou de moderator eens kunnen kijken of de decoder wel geactiveerd is in het systeem?
Reputatie 7
Hey @Camille27, dat wil ik zeker voor je doen! In het systeem staat jouw CAS-ID, die je in het forumprofiel hebt ingevuld actief. Dat is goed! Je zou alle zenders moeten ontvangen. Wat is er precies aan de hand? Zie je een foutmelding? Zo ja, welke?
Hey @Camille27, dat wil ik zeker voor je doen! In het systeem staat jouw CAS-ID, die je in het forumprofiel hebt ingevuld actief. Dat is goed! Je zou alle zenders moeten ontvangen. Wat is er precies aan de hand? Zie je een foutmelding? Zo ja, welke?
@Nadia Ik heb de nieuwe decoder 3 weken geleden geïnstalleerd en alle zenders deden het perfect. Later die week heb ik kastje van de stroom gehaald ivm klussen en het gisteren weer aangesloten. Na het opstarten kreeg ik alleen de zender 1,2 en 3 en als ik een hoger kanaal kies krijg ik de melding dan mijn digitenne niet is geactiveerd en dat ik naar kpn.nl/digitenne… moet gaan. Ik heb decoder voor 15 minuten op NPO 1 laten staan (zoals op website staat aangegeven) maar dat heeft niet mogen helpen.
Reputatie 7
Badge +21
@Camille27. Ik heb zojuist de ontvanger gerefresht en de software op de ontvanger geüpdatet. Zou je de ontvanger stroomloos willen maken en na 10 minuten nog eens proberen?
Badge
Kan iemand mij vertellen waarom het zo makkelijk is om een bestaand Cas id te veranderen en zo moeilijk is om dit weer aan te passen. Dit ID is persoonlijk toch?! Zit gewoon al sinds afgelopen zaterdag zonder tv.
Misschien melding maken van schending AVG.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Digitenne opnieuw ingesteld krijg nu geen 1-2-4-5-6-7-8- meer vanaf kanaal 9 springt hij automatich op8


en nu????

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@classicracer Wat vervelend dat je niet alle zenders kan bekijken. Zou je je naam, postcode, huisnummer en het CAS-ID nummer achter willen laten in je forumprofiel? Het CAS-ID nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Dan kunnen we het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

@EstherdG Ik heb zojuist voor je uitgezocht. Jouw CAS-ID, die je achter gelaten hebt in het forumprofiel, is actief. Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke? Ik heb zojuist de ontvanger opnieuw aangemeld en de software vernieuwd. Zou je het nog eens willen testen? Als je niet direct werkt, kan je het beste de tv-ontvanger herstarten.
Hoi Ester ik heb het kastje en antenne nu weer boven gezet en opnieuw uitgebreid laten zoeken en ja hoor het werkt nu weer jij hebt mij opnieuw aangemeld en de software vernieuwd prima en bedankt (dacht al dat de zender van het signaal te hoog stond afgesteld ) maar bedankt !!!
1 kastje geeft enkel kanaal 1,2 en 3.
opnieuw opgestart, kanalen opnieuw laten zoeken, uitgezet etc maar niets werkt

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Molenbeek, Lastig dat je deze foutcode te zien zijn. Je hebt van alles geprobeerd, maar zelf kun je dit probleem niet oplossen. Wij wel! Zou je je naam, postcode, huisnummer en het CAS-ID nummer achter willen laten in je forumprofiel? Het CAS-ID nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Dan kunnen wij je ontvanger opnieuw activeren. Na de activatie kun je weer tv kijken als het goed is. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Badge
Ik krijg "Foutcode: E016-0" in beeld, en ontvang zoals op dit forum al beschreven wordt alleen NPO 1, 2 en 3. Begrijp ik ook goed dat ik hier het CAS-nummer kan neerzetten en dat het dan opgelost kan worden?

Zo ja: CAS-nummer: ***

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst en CAS ID verwijderd
Beste Marina,.

de gegevens zijn in het profiel aangepast.
de andere twee kastjes werken wel het gaat om 1 kastje, cas nr is in het profiel toegevoegd

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Molenbeek, Bedankt voor het toevoegen van je gegevens. De betreffende ontvanger heb ik opnieuw geactiveerd. Wil je laten weten of het weer werkt?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Grrrm, welkom! Ik help je graag verder, dan heb ik echter nog wat meer gegevens nodig. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Je CAS ID heb ik daar nu ook opgeslagen. Laat je het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt?
Badge
Beste @Marcia_
De gevraagde gegevens staan er nu bij.
Dank en vriendelijke groet,,
Reputatie 7
Badge +30
Top! Gaat het om de ontvanger die je uit het noodpakket hebt gekregen? Heeft deze het tot nu toe wel gewoon gedaan? Ik zie dat je deze al een hele poos in huis hebt namelijk.
Badge
Tot dusver heeft het goed gewerkt. Of dit om de ontvanger gaat weet ik niet ... Ik zie alleen de melding met de fout-code als ik verder wil dan de derde zender. Als het goed is kan ik over 4 weken het noodpakket terugsturen; inderdaad is het al erg lang zo.
Reputatie 7
Badge +30
@Grrrm: de ontvanger is gedeactiveerd. En omdat het een noodpakket Digitenne is kan ik dit ook niet zelf herstellen. Ik heb hiervoor dan ook een achterliggende afdeling aangestuurd. Ik verwacht dat dit dan morgen hersteld wordt 🙂

Reageer