Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Dit gaat inderdaad niet helemaal goed, @Peetje1971.. Ik heb de juiste afdeling hierover gemaild en hoop dat het binnen een a twee werkdagen opgelost is! Ik laat hier nog even weten zodra ik dit bevestigd heb gekregen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

Dit gaat inderdaad niet helemaal goed, @Peetje1971.. Ik heb de juiste afdeling hierover gemaild en hoop dat het binnen een a twee werkdagen opgelost is! Ik laat hier nog even weten zodra ik dit bevestigd heb gekregen. Excuses voor het ongemak!

Oke dan wachten we het af, bedankt!

Reputatie 1

Dit gaat inderdaad niet helemaal goed, @Peetje1971.. Ik heb de juiste afdeling hierover gemaild en hoop dat het binnen een a twee werkdagen opgelost is! Ik laat hier nog even weten zodra ik dit bevestigd heb gekregen. Excuses voor het ongemak!

Net opnieuw geprobeerd, en toen is het wel gelukt! Alle zenders zitten erin en werken nu prima. Bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen :)

Goedendag, kunnen jullie mij een activatiesignaal sturen voor de digitenne ontvanger met het CASnr wat in mij profiel staat?

 

mvrgr Jan Klein

Reputatie 7
Badge +17

@JanKlein Jazeker! Bedankt voor het melden. Jullie hebben een activatiesignaal gekregen. :D

Digitenne een tijd niet gebruikt, nu werken alleen npo 1,2 en 3. Foutcode op andere zenders: E-016-0.

cas id staat in mijn kpn ID, gaarne mijn abonnement activeren.

 

bvd gerard 1969

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Gerard1969, welkom op het forum! Dit kan inderdaad gebeuren als je hem een poos niet hebt gebruikt :) Gelukkig ben je hier op het goede adres. Ik heb de ontvanger een refresh gegeven. Zet de ontvanger aan, laat hem een uur aanstaan dan zou alles het weer moeten doen. Mocht dat niet zo zijn, volg dan stap 3 uit het startbericht van dit topic waar we je naar verplaatst hebben.

Een paar weken geleden een nieuw Digitenne kastje geïnstalleerd maar niet een uur aangehad.

Daarom nu code E017-01 en alleen maar Ned 1 tm 3 en geen abbonemet voor andere zenders.

Ik heb mijn CAS nummer vermeld in mijn profiel, dus als iemand mij weer kan aansluiten graag,

Bij voorbaat dank.

Bert

Reputatie 7
Badge +28

@bjwijnand 

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO1. De TV kan eventueel uitgezet worden. Nadat een moderator een activatiesignaal verstuurt, heb je na uiterlijk één uur weer beeld op alle zenders. 

Beste Erik, 

inderdaad werkt mijn digitenne weer naar behoren. Thanks voor de service.

Reputatie 7
Badge +30

@bjwijnand, welkom! Dank voor het invullen van je profiel. Ik heb je ontvanger een refresh gegeven. Als je hem nu weer aanzet zou hij het weer moeten doen. Mocht dat niet zo zijn, probeer stap 3 uit het startbericht van dit topic waar we je heen verplaatst hebben :) 

Erik_KPN bedankt. Hij doet het weer. En nu weet ik het in ieder geval voor een volgende keer.

 

Bert

Mijn foutmelding E016-0 graag nazien in administratie van KPN en eventueel aanpassen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +28

@debby1808 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Goedemiddag, 

Ik heb 3 aangesloten digitenne ontvangers, waarvan 1tje niet meer correct werkt. Bij deze ontvang ik alleen NL 1,2,3, en bij de rest komt de foutmelding E016-0 in beeld. In mijn “persoonlijke opmerking” heb ik alle 3 cas id's toegevoegd. Zou hier naar gekeken kunnen worden en wellicht iets in de administratie veranderden? 

b,v,d Ruben

Reputatie 7
Badge +28

@Van der Werff

Zet de ontvangers alvast aan op NPO1. De TV kan eventueel uit.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Van der Werff, welkom! Ik heb de eerste ontvanger opnieuw aangemeld en de andere twee ook een zetje gegeven. Het zou nu moeten werken! 

Beste @Van der Werff, welkom! Ik heb de eerste ontvanger opnieuw aangemeld en de andere twee ook een zetje gegeven. Het zou nu moeten werken! 

Het werkt weer! Bedankt Noordzee en Marcia. 

Reputatie 1
Badge

Hallo KPN hier ook een digitenne gebruiker , we hebben het in de camper 

En uiteraard door de corona dit jaar nog niet opstap geweest 

Vandaag de eerste dag van de vakantie de tv aangezet en je raadt het al code E016-0 dus ik heb al mijn gegevens ingevuld in mijn profiel zodat jullie de boel ff kunnen resetten zodat wij de komende 3 weken weer van de tv kunnen genieten 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo KPN hier ook een digitenne gebruiker , we hebben het in de camper 

En uiteraard door de corona dit jaar nog niet opstap geweest 

Vandaag de eerste dag van de vakantie de tv aangezet en je raadt het al code E016-0 dus ik heb al mijn gegevens ingevuld in mijn profiel zodat jullie de boel ff kunnen resetten zodat wij de komende 3 weken weer van de tv kunnen genieten 

Ow nooo. :disappointed_relieved:

Zou je het nu nogmaals willen proberen? Zou nu moeten werken. 

Reputatie 7
Badge +28

@mantaray 

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitgezet worden… 

 

Reputatie 1
Badge

Ja Bedankt maar dat zal moeten wachten tot maandag want hier voor de deur 0 ontvangst in Bergen op zoom helaas 

 

Ik wil graag een activatiesignaal ontvangen, bij voorbaat dank. 

Gr. Louw

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Louwrens b, welkom! Ik zie hier dat je ontvanger goed geactiveerd is, dus dat is mooi. Ik heb hem een refresh gegeven waardoor het nu weer zou moeten werken. Zet hem aan, zorg dat je antenne goed uitgericht staat en laat hem een uurtje aanstaan :) 

Reageer