Beantwoord

Kun je je (nieuwe) digitenne afstandsbediening ook koppelen met je tv?

  • 9 April 2019
  • 5 reacties
  • 7963 keer bekeken

Ik had voor de omruil een insteekkaart. Hierdoor kon ik met één afstandsbediening volstaan. Insteekkaarten bestaan niet meer en nu moet ik 2 afstandsbedieningen bij de hand houden, 1 voor de tv en 1 voor de digitenne. Kan dat anders?
icon

Beste antwoord door Noordzee 17 April 2019, 20:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Cantor1953 Welkom op het forum! Helaas, helaas. Dat is geen optie. Het kastje wordt apart bediend en de digitenne afstand bediening is helaas niet zo slim dat hij functies van je tv kan overnemen. Excuus voor dit ongemak.
Reputatie 7
Badge +28
Ik las van Casey een goede tip:

Op de camping hebben zij de TV en de Digitenne ontvanger aangesloten op een verdeeldoos met schakelaar. TV kijken: schakelaar indrukken en zowel de TV en de digitenne ontvanger gaan aan en geluid en zenderkeuze zijn dan te bedienen met alleen de digitenne AB of eventueel een compatibel senioren AB. Einde TV kijken schakelaar indrukken en beide toestellen gaan uit. Wellicht een oplossing?
Dat is een goeie! Ik hoop dat het wat voor je is, @Cantor1953

mooi tip. slechte beurt van KPN (iets opdringen waar men niet op zit te wachten en vervolgens niet de functionaliteit bieden die men voorheen wel had).

Ja, idd. Ik baal hier ook enorm van. Heb zelfs 6 digitennes die geweldig waren met  mn samsungs. Nu dus allemaal met aparte afstandbedieningen, je blijft je sufgrijpen. Zodra er een vervanging is, die weer met ci+module werkt, wordt er overgestapt.