Beantwoord

Lampje antenne brand niet meer

  • 28 July 2019
  • 6 reacties
  • 1870 keer bekeken

Reputatie 1
Enkele maanden geleden de digitenne ontvanger omgewisseld voor de nieuwe digitale versie.
Tot vandaag heeft alles feilloos gewerkt na prima installatie. De oude antenne hiervoor gebruikt.
Vandaag de tv en ontvanger aangezet en plots krijg ik geen digitenne signaal meer. Het lampje van de Antenne brand ook niet meer !!??
Echt alles geprobeerd en ten einde raad maar me bij dit forum aangemeld.
Je krijgt ook niemand telefonisch te pakken hè tegenwoordig
hoop op een oplossing
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 July 2019, 12:11

Bekijk origineel

6 reacties

Zet je gegevens alvast in je profiel, dan kan een moderator je zo snel mogelijk helpen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Patrick66 welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als het lampje niet meer brandt, dan ben ik bang dat het probleem ook daar vandaan komt! En in mijn ogen is de enige oplossing dan een nieuwe antenne.. Kan je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Wil je daarbij ook aangeven (in een reactie) of je de antenne buiten gebruikt of niet? Dan moet ik namelijk ook een montageset voor buiten meesturen 😉 Ik hoor graag van je!
Reputatie 1
Dank voor de medewerking!
De antenne is voor binnengebruik.
Top trouwens dat het op deze manier gaat, ik heb mijn gegevens ingevuld.

Ik meld me als zeker weer als alles werkt.

Groeten Patrick
Reputatie 7
Badge +21
@Patrick66 bedankt voor de gegevens, top! Ik heb een nieuwe antenne aangevraagd op jouw adres. Deze kan je binnen 2 werkdagen verwachten!
Reputatie 1
Gisteren de antenne binnengekregen!
Aangesloten en de DigitenneTV werkt weer als een zonnetje!!!

Blij mee, dank iedereen voor het reageren en acties

gr. Patrick 👍
Reputatie 7
Badge +21
@Patrick66, fijn om te lezen! En nu genieten van zonder storingen en haperingen televisie kijken 😉

Reageer